Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تجربه موفق دفاع مقدس گفت:ضرورت و تحقق اداره کشور در گرو همکاری مردم و مسئولان برای رسیدن به رشد و توسعه همه جانبه است.
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار غلامرضا سلیمانی در آیین سالروز گرامیداشت آزادی مهران گفت:اکنون ضرورت آزادسازی مهران نتیجه مقاومت مردم و یکپارچگی نیروهای مسلح بودو تحقق اداره ایران اسلامی، همکاری مردم و مسوولان و برداشتن قدم‌های بلند برای رسیدن به رشد و تعالی است و برای پیروزی بر مشکلات کنونی، همچون دفاع مقدس باید همگان پای کار بیایند و جهادی ورود کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: مقاومت مردمی بعد از تجاوز عراق شکل گرفت که کمتر از مجاهدت نیرو‌های مسلح نبود بلکه مقاومت مردمی شهر‌های درگیر جنگ بی نظیر بود چرا که اشغال شهر و سرزمین آنها توسط دشمنان ،برای مردم این مناطق غیر قابل تحمل بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: صحنه گردان اصلی نظام استکبار، رژیم صهیونیستی است و بیش از 60 مرکز مطالعات راهبردی به مدیریت آمریکا و رژیم صهیونیستی در دنیا فعالیت دارد که تحولات دنیای اسلام به ویژه جمهوری اسلامی ایران را رصد می‌کند.
وی با بیان اینکه 40 کشور به لحاظ تامین نیروی انسانی متخصص و تجهیزات از رژیم عراق حمایت کردند تصریح کرد: صدام با خیال خام و برنامه ریزی اشتباه خود و با هدف تصرف ایران به ما حمله کرد، اما به برکت ولایت فقیه و امام راحل، فداکاری مردم و رشادت رزمندگان هیچکدام از دستاورد‌های وی محقق نشد.
سردار غلامرضا سلیمانی یادآور شد: دشمن بعد از پیروزی انقلاب مترصد حمله به ایران بود و عراق با اجازه و پشتبانی آمریکا اجازه حمله به ایران را صادر و ارتش صدام در جنگ تحمیلی متکی به برخی از کشور‌های عرب خلیج فارس، آمریکا، اروپا و بلوک شرق بود در حالی که هنوز هم این کشور‌های عربی به عنوان عامل صهیونیستی در منطقه هستند.
وی با اشاره به آزادسازی مهران گفت: آزادی مهران در سال 1365 بعد از زمانی بود که رزمندگان توانستند شبه جزیره فاو را آزاد کنند و آن رژیم آمده بود مهران را اشغال کند و در گروگان شبه جزیره فاو، در مهران بماند که با درایت امام راحل مبنی بر آزادی مهران باعث شد تا مهران آزاد شود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: امروز در یک جنگ ترکیبی قرار داریم و دشمن ناجوانمردانه‌ترین و سنگین‌ترین تحریم‌ها را بر ما تحمیل کرده که باید بانیان و حامیان تروریسم اقتصادی محاکمه شوند.
وی در ادامه گفت: امروز مؤسسان مطالعات دنیا می‌گویند برای پیروزی در یک نبرد فقط تجهیزات، نیرو و امکانات لازم نیست و شرط لازم برای پیروزی وجود روحیه مقاومت است که از مهران و خرمشهر شروع شد و به تمام دنیا کشیده شد و محور مقاومت از همین رشادت‌های پرافتخار شکل گرفته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه دستاورد‌های انقلاب اسلامی باید در جهان اشاعه شود، گفت: جوانان و نوجوانان هنوز آنچنان که باید از افتخارات و عظمت ایران اسلامی اطلاع ندارند، در حالیکه باید بدانند مردم زمان جنگ تحمیلی با دست خالی و اتکا به ایمان مقابل دشمن ایستادند.
سردار سلیمانی عنوان کرد: امروز گستره شدن سرود سلام فرمانده نشان دهنده این است که ملت نگاه می‌کنند که چه ظرفیت‌هایی انقلاب اسلامی ایجاد کرده است.
فرمانده بسیج مستضعفان تاکید کرد: دشمنان از همان ابتدا تاکنون توطئه‌های زیادی بر علیه ایران کردنده اند که با جهاد تببین و حضور مردم در صحنه با حل مشکلات باید به مقابله با دشمن بپردازیم.
دهم تیرماه 1365 عملیات کربلای یک و با رمز یا ابوالفضل بعد از چهار بار دست به دست شدن بین نیرو‌های ایرانی و عراقی در نهایت بازپس گیری شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزادسازی بسیج مستضعفان انقلاب اسلامی مقاومت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۴۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی یکشنبه شب در دیدار فرمانده منطقه دوم دریایی سپاه و معاونان وی ضمن تقدیر از حضور سردار هنریان مجرد و سایر فرماندهان این نیرو در مرزبانی گفت: مرزبانان در تأمین و ارتقا امنیت نقش ویژه ای دارند.

وی افزود: مرزداران در سنگر اول پاسداری از کشور قرار دارند و حساسیت کار آنان بسیار بالا و تأثیرگذار است و افتخار می‌کنند برای مردم خدمتگزاری می‌کنند

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانان با موقعیت شناسی درست و به موقع از ورود هرگونه نا امنی به کشور جلوگیری می‌کنند.

وی گفت: نیروی دریایی سپاه یک نیروی مقتدر در خلیج فارس برای حراست و حفاظت از مرزهای آبی است

وی افزود: با تعامل منطقه دوم دریایی سپاه و سایر نیروهای مسلح در زمینه‌های مختلف، امنیت مطلوبی در منطقه وجود دارد.

سرهنگ خسروی در ادامه، پیگیری حقوق مرزنشینان را یکی از وظایف مهم مرزبانان برشمرد و بیان کرد: مرزبانان با رصد دقیق تحولات مرز و با استفاده از تمام ظرفیت‌های قانونی به استیفای حقوق مرزنشینان می‌پردازند.

کد خبر 6091494

دیگر خبرها

  • یکپارچگی نیروهای مسلح موجب یاس و ناامیدی دشمن است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • میانگین دوره خدمت سربازی ۱۴ ماه است
  • امیر آشتیانی: راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • وزیر دفاع: راهبرد نیروهای مسلح تامین امنیت خلیج فارس است
  • راهبرد نیروهای مسلح تأمین امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • خدمتگزاری به مردم افتخاری بزرگ برای نیروهای مسلح است
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست