Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال باید چهار باشگاه از لیگ دسته دوم در مجمع این فدراسیون داشته باشد. با این حال برای مجمع انتخاباتی روز ۸ شهریور، تنها سه دعوتنامه برای تیم‌های لیگ دسته دومی ارسال شده است.

این تصمیم به دلیل عدم پایان مسابقات لیگ دسته دوم ۷۰ روز پیش از شروع مجمع اتخاذ شده و نمایندگان سال گذشته لیگ دسته دوم برای انتخابات در نظر گرفته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال در این خصوص گفت: طبق اساسنامه، اعضای مجمع در باشگاه‌ها کسانی هستند که رقابتشان تمام شده است. تمام بازی‌ها تمام شده است به جز لیگ دو. برای همین به تیم‌های سال قبل استناد کرده‌ایم. یکی از تیم‌های لیگ دو، سال گذشته به لیگ دسته اول آمده است. بنابراین سه تیم از لیگ دو در مجمع حضور خواهند داشت.

کد خبر 5527780

منبع: مهر

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال لیگ دسته دوم فوتبال کشور لیگ دسته اول فوتبال مجمع فدراسیون فوتبال انتخابات فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان فوتسال فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی فدراسیون فوتبال ایران تیم ملی فوتسال ایران لیگ دسته دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد

سیدعباس هاشمی‌منش با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت سید عباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مجتبی شیرزادی ۱۲ رای بدست آورد.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 749701

دیگر خبرها

  • ستارگان خور لارستان، قهرمان لیگ دسته دو کشور و نماینده فارس در لیگ دسته اول شد
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • مصاف نماینده فوتسال قم و هرمزگان در لیگ دسته یک
  • نفرات جدید کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی با برگزاری مجدد انتخابات مشخص شدند
  • برگزاری مجدد انتخابات کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد