Web Analytics Made Easy - Statcounter

 شرکت هواپیمایی آتا که روز گذشته از سازمان هواپیمایی به دلیل گران فروشی بلیت هواپیما اخطار گرفته بود در جوابیه‌ای اعلام کرد که گران فروشی نه از سوی شرکت، بلکه از سوی لایه های زیرین فروش انجام می‌شود.

«آتا ایر» در این جوابیه توضیح می‌دهد: شرکت هواپیمایی آتا همواره در همه امور به مصوبه‌های شورای عالی هواپیمایی کشوری پایبند بوده و هرگز خارج از مصوبات آن شورای نسبت به اعمال تغییر در قیمت خدمات پروازی اقدام نکرده است است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لایه‌های زیرین شبکه فروش بلیت هواپیما برخی شرکت‌ها، اشخاص و شبکه های فروش بلیت به‌طور خودسرانه اقدام به گران‌فروشی می‌کنند و بدیهی است که این اعمال خلاف نباید به‌پای شرکت‌های هواپیمایی نوشته شود.

 شرکت هواپیمایی آتا در کنار سازمان هواپیمایی کشوری و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با خاطیان برخوردهای لازم قانونی را انجام خواهد داد.

 برخی پروازهای این شرکت از مبدا تهران به مقاصد تبریز، مشهد، اهواز و بندرعباس در کلاس بیزینس و با جت‌های بیزینسی «امبرائر» انجام می‌شود و دلیل اختلاف قیمت آن پروازها با سایر بلیت‌های اکونومی در خدمات ویژه‌ای است که به مسافران اختصاص می‌یابد.

روز گذشته سازمان هواپیمایی کشوری درباره گران فروشی بلیت هواپیما توسط شرکا هواپیمایی  آتا اخطاری را به این شرکت داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواپیما بلیت هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه سپاهان اصفهان به دلیل توهین تماشاگرانش به مقامات رسمی و غیر رسمی در دیدار برابر نساجی مازندران در هفته بیست و سوم باید ۵۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و هوادار لیام تهران برگزار و از سوی میلاد فاندر، مدیر رسانه‌ای تیم هوادار لیام تخلفاتی مبنی بر نقص اصولی کلی رفتار رخ داد. وی باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است. (با توجه به یک جلسه محرومیت تعلیقی ناشی از رای شماره ۱۲۱۸، پس از قطعیت این دادنامه، محرومیت در لیگ برتر به اجرا در خواهد آمد)

مهرداد طهماسبی، مربی تیم هوادار لیام به دلیل نشر اکاذیب از طریق کنفرانس خبری بعد از بازی به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

باشگاه فولاد خوزستان به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

باشگاه هوادار لیام تهران به دلیل داشتن ۶ بازیکن اخطاری باید ۲۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قطعی است.

*مسابقه تیم‌های استقلال خوزستان و صنعت نفت آبادان برگزار و از سوی فرشاد بختیاری زاده، مربی تیم استقلال خوزستان تخلفاتی مبنی بر رفتار غیرورزشی منجر به اخراج شد، رخ داد. وی به یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت ۶ ماه تعلیق می‌شود و باید ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.

باشگاه استقلال خوزستان به دلیل پرتاب نارنجک توسط تماشاگرانش در چند نوبت و نقض اصول کلی رفتار باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

*دیدار تیم‌های تراکتور و سپاهان اصفهان برگزار و از سوی شجاع خلیل زاده، بازیکن تیم تراکتور تخلفاتی مبنی بر رفتار غیر ورزشی رخ داد. وی به توبیخ کتبی محکوم شد.

باشگاه تراکتور به دلیل نقض اصول کلی رفتار (نقض مقررات بازی) رایگان اعلام کردن بلیط بیش از ظرفیت حضور باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898656

دیگر خبرها

  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • به واسطه وجود بزرگانی مثل اقبال لاهوری با مردم کشور پاکستان احساس همدلی می‌کنیم
  • جریمه 100 میلیونی برای رایگان کردن بلیت‌فروشی!