Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:48:27 GMT

شور و نشاط دانشجویی باید در مسیر درست خود طی شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۳۱۵

شور و نشاط دانشجویی باید در مسیر درست خود طی شود

ایسنا/آذربایجان شرقی کارشناس مسائل رسانه گفت: تمامی هیجانات، شور و نشاط دانشجویی باید در مسیر درست خود طی شود و گرنه باید بعد از اتمام دوران دانشجویی از موفقیت‌های کسب نشده حرف بزنیم.

علی‌اکبر رائفی‌پور در جلسه‌ی «کنشگری صحیح در فضای مجازی» که توسط جامعه‌ی اسلامی دانشجویان دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: ما امروز با یک جهش بزرگ در رسانه مواجه هستیم و آینده در اختیار هوش مصنوعی خواهد بود که به‌عنوان راهبر عمل می‌کند و متأسفانه تعدادی از مردم در این حوزه کم سواد ولی متأثر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطرنشان کرد: ما باید توجه داشته باشیم که اشتراکات این پلتفرم‌های جدید با منطق حکمرانی چیست و چقدر می‌توانیم برای حل مسائل و موضوعات مختلف از این جوّ و فضای جدید استفاده کنیم و شاید مردم ۳۰ سال قبل تصور هم نمی‌کردند که از طریق تلفن همراه به‌صورت تصویری با آن گوشه‌ی دنیا ارتباط برقرار کنند. 

رائفی‌پور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم اکنون تحت بمباران رسانه‌ای قرار دارند، خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین مشکل ما نبود راهبرد کامل در این موضوع است و توصیه‌ی من به شما دانشجویان این است که سعی کنید همواره مطالعه کرده و با شعور و منطق بحث کنید و توجه داشته باشید که تنها به یک منبع و مرجع بسنده نکنید. 

وی گفت: شهید سلیمانی بهترین الگو و نمونه‌ برای همه‌ی ما است که از هر حیث انسانی کامل و نمونه بود اما متاسفانه عده‌ای مانند اصلاح‌طلبان تنها مقبولیت را قبول دارند و عده‌ای نیز مثل تکنوکرات‌ها تنها طرفدار کارآمدی هستند در حالیکه ما به‌هیچ عنوان حق نداریم به جنگ اعتقادات مردم، اصول و عدالت رفته و مردم را که واقعا مردمی دینی و با ایمان هستند، در میان دوقطبی سوپر حزب‌الهی و بی‌دینی قرار دهیم. 

رائفی‌پور تاکید کرد: متأسفانه اصولگرایان با مردم‌داری و اصلاح‌طلبان بادولت‌داری آشنایی ندارند و هیچ کدام از این دو طیف مردم را نمی‌بینند درحالی‌که ائمه اطهار(ع)، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب همواره بر ارزش و جایگاه مردم تاکید کرده‌اند. 

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، در قسمت پاسخ به سوالات کتبی دانشجویان در ارتباط با بحث آموزش زبان آذری نیز گفت: تبریز و آذربایجان دیار تربیت علامه طباطبایی‌ها است که با تفسیر المیزان خود عالم تفسیر را متحول کرد و من با اطمینان می‌گویم که آذربایجانی‌ها غیرت را معنا می‌کنند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی دانشگاه تبريز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی میمند

این رویداد ورزشی و فرهنگی همگانی از امام زاده اسماعیل (ع) شهر میمند آغاز و تا پارک شقایق به طول ۳ کیلومتر ادامه داشت و شهروندان در مراسم پایانی که به همراه قرعه کشی و اهدای جوایز ارزنده بود، شرکت کردند.

همایش پیاده روی خانوادگی میمندی‌ها به صورت زنده از برنامه «صبح و نشاط» شبکه سوم سیما پخش شد.

محمد مهدی فروردین نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند و قیر و کارزین در مجلس شورای اسلامی در این مراسم با اشاره به برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با ایام برداشت گل محمدی، گفت: ورزش امروز به عنوان یک الزام در زندگی افراد همواره تاثیر گذار بوده در زندگی هر انسان باید تعریف شود چراکه باعث جامعه سالم و ایجاد نشاط خواهد شد.

فروردین افزود: ورزش و اهمیت دادن به تندرستی می‌تواند اینگونه جمعیتی را در این رویداد دور هم جمع کنند از این رو مردم میمند با حضور پرشور خود در این برنامه ثابت کردند که سلامتی جزو اولویت‌های زندگی آن‌ها است.

علی خلیلی رئیس فدراسیون ورزش‌های همگانی نیز در این همایش یکی از بهترین راه‌های تامین سلامتی را ورزش به خصوص ورزش‌های همگانی دانست و گفت: باید بتوانیم برای حفظ سلامتی خود در روز ۳۰ دقیقه فعالیت ورزشی همچون پیاده روی داشته باشیم.

او با اشاره به استقبال خوب شهروندان میمندی همایش پیاده روی خانوادگی، ادامه داد: فعالیت بدنی برای سلامتی و بالا بردن کیفیت زندگی اولویت دارد بنابراین باید ورزش مورد نیاز بدن خود بپردازیم.

فرهاد محمد رضازاده شهردار میمند ضمن اشاره به برگزاری برنامه‌های متنوع در هفته میمند از همه مردم ایران خواست تا به شهر میمند خواستگاه گل محمدی جهان سفر کرده و از مناطق و جاذبه‌های این دیار بازدید کنند.

رحیم خداجو مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز از مشارکت مردم در عرصه‌های مختلف ورزشی، بر ایجاد نشاط اجتماعی به وسیله توسعه ابعاد مختلف ورزش تاکید کرد.

حبیب اله جمشیدی فرماندار فیروزآباد در این همایش نیز با بیان اینکه آوازه شهر میمند فراتر از استان فارس بلکه ملی و کشوری است، گفت: وجود حدود ۱۴۰ کارگاه عرقیات و ۱۷۰۰ هکتار باغ گل محمدی ظرفیت عظیمی است که می‌تواند در این ایام سال زمینه حضور هموطنان را فراهم کند.

او افزود: مهمان نوازی مردم میمند ریشه در فرهنگ عمیق و چند هزار ساله دارد و امیدواریم بتوانیم که در جهت حمایت و پشتیبانی از حوزه‌های گردشگری گام‌های مهمی در سال جدید برداریم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • حمایت مردم گیلان از جنبش‌های دانشجویی در امریکا و اروپا
  • دانشجویان آزاده جهان به دانشجویان و اساتید آمریکایی و اروپایی برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین به پاخیزند
  • خیزشی برای همبستگی با مردم غزه
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • تجمع دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سبزوار در حمایت از اقدام جنبش دانشجویی در دانشگاه‌های امریکا
  • قرائت معکوس رسانه‌های غربی از اعتراضات اصیل دانشجویی
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • لشگرکشی گارد مسلح به دانشگاه ها؛ اعتراض‌ دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه به خشونت کشید | ببینید
  • جنبش دانشجویی ۷ اکتبر