Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک موسسه غیر انتفاعی اعلام کرد که تأمین آب در خانه برای بسیاری از مردم آمریکا یک معضل است و افرادی که آب تمیز ندارند اغلب از رنگین پوستان هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، موسسه غیر انتفاعی «دیگ دیپ» در گزارشی اعلام کرد که تأمین آب در خانه برای بسیاری از مردم آمریکا یک معضل است و افرادی که آب تمیز ندارند اغلب از رنگین پوستان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش این سازمان مستقر در لس آنجلس که وقف رساندن آب تمیز، گرم و سرد به خانه های آمریکایی است، گفت: بیش از 2.2 میلیون نفر در آمریکا هنوز بدون آب و لوله کشی اولیه در خانه های خود و ده ها میلیون نفر دیگر بدون سرویس بهداشتی کافی زندگی می کنند.

میلیون‌ها نفر در آمریکا که با شکاف در دسترسی به آب مواجه اند بیشتر از جوامع رنگین پوست هستند به طوری که احتمال اینکه خانواده‌های بومی دسترسی به آب جاری نداشته باشند 19 برابر بیشتر از خانواده‌های سفیدپوست و همین عدد برای خانوارهای سیاه‌پوست و لاتین تبار دو برابر است.

جورج مک گرو، بنیانگذار و مدیر اجرایی دیگ دیپ به نقل از اینسایدر، گفت: این افراد میزان قابل توجهی از درآمد ماهانه خود را صرف تامین آب برای زنده ماندن می کنند. دسترسی نداشتن به آب سبب مشکلات سلامتی مانند دیابت، مشکلات در سلامت روان و انبوهی از قبوض برای خرید آب بطری می شود.

به گفته مک گراو، شکاف در دسترسی به آب در جوامع کل 50 ایالت، شهری و روستایی وجود دارد. اما بیشترین تأثیر در سطح روستایی در جوامعی احساس می‌شود که معمولا منزوی و جدا هستند، اخباری از آنها گفته نمی شود و دیده نمی‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دسترسی به آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، دفاع شهری نوار غزه اعلام کرد که پیکرهای 392 شهید از بیمارستان «ناصر» در شهر«خان یونس» در جنوب نوار غزه بیرون کشیده شد. 

دفاع شهری نوار غزه تأکید کرد که تا کنون نتوانسته است هویت 58 درصد از شهدا را مشخص کند.

دفاع شهری غزه تأکید کرد که دلیل وجود پیکرهای کودکان در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر را نمی داند.

این سازمان تصریح کرد که آثار شکنجه  روی پیکرهای برخی از شهدا در بیمارستان ناصر واضح است.

دفاع شهری نوار غزه در ادامه گفت که رژیم اشغالگر اعدام های میدانی در بیمارستان ناصر انجام داده است و در این زمینه باید تحقیقات بین المللی انجام شود.

 

دیگر خبرها

  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • حماس: تحت فشار آمریکا توافق نمی‌کنیم
  • اعتراضات دانشجویی به جنگ علیه غزه از آمریکا به اروپا کشیده شد
  • پیکرهای 392 شهید از بیمارستان ناصر در غزه بیرون کشیده شد
  • خوش‌بینی پاکستان درباره تکمیل خط‌ لوله گاز با ایران به‌رغم هشدار آمریکا
  • آمریکا باید جریمه ۱۸ میلیارد دلاری خط لوله صلح را پرداخت کند