Web Analytics Made Easy - Statcounter

منصور امیریان گفت: ۱۴۶ میلیارد و۶۹۱ میلیون ریال تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور در قالب دامدار کارت در این شهرستان جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: هزار و ۸۷۲ دامدار در شهرستان مرودشت در سامانه ملی ثبت نام کرده و متقاضی دریافت تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور هستند که تاکنون ۹۱۹ نفر به بانک معرفی شده اند و ۱۸۳ نفر موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: این تسهیلات به دامداران دارای دام‌های هویت دار و پلاک کوبی شده اختصاص یافته است که پایش و راستی آزمایی واحد‌های دامی متقاضی تسهیلات ادامه دارد و ظرف هفته‌های آینده پرونده همه متقاضیان به بانک ارجاع خواهد شد.

امیریان گفت: تسهیلات سرمایه در گردش دام و طیور در راستای طرح مردمی سازی و با هدف کمک به تأمین نقدینگی دامداران برای تهیه نهاده‌های دامی و ادامه فرآیند تولید و به واحد‌های تولیدی دام و طیور پرداخت می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت با تاکید بر اینکه روند ثبت نام از متقاضیان ادامه دارد، از دامداران خواست تا با مراجعه به مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند و با تسهیل فرآیند‌های صورت گرفته در کوتاه‌ترین زمان ممکن تسهیلات سرمایه در گردش دریافت کنند.

شهرستان مرودشت در فاصله ۴۵ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی مرودشت تخصیص تسهیلات دامداران مرودشت تسهیلات سرمایه در گردش شهرستان مرودشت دام و طیور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • بیش از ۲هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در خوزستان پرداخت شد
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • تسهیلات مناسب به بانوان فعال در حوزه صنایع‌دستی اختصاص می‌یابد
  • واکسیناسیون دامی به میزان ۸۰۰ هزار دز در میامی انجام شد
  • وام اشتغال‌زایی، به نام فقرا به کام اغنیا
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان