Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس طالبان با اظهار اینکه عدالت در حکومت باید مانند عدالت علی(ع) باشد، افزود: جنگ با آمریکا بر سر عقاید بود و این جنگ تا ابد ادامه خواهد داشت. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «ملا هبت‌الله آخوندزاده» رئیس طالبان با حضور در گردهمایی بزرگ علما و بزرگان قومی در کابل تصریح کرد که جنگ با آمریکا بر سر عقاید بود و این جنگ تا «قیامت» ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آخوندزاده گفت: «جنگ آمریکا با ما برای زمین و هوا نبود بلکه برای نظریه و عقاید ما بود و تا قیامت نیز ادامه دارد، در تقابل اسلام و کفر نه امکان مسالمت هست، نه مسالمت خواهد شد و نه چنین چیزی ممکن است».

وی با اظهار اینکه اگر حکومت طالبان شریعت اسلامی را پیاده کند، کشورهای جهان واکنش نشان خواهند داد، افزود:  «هدف ما رضای الله است. خواست‌های جهان که الله را ناراضی می‌کند قابل قبول نیست».

رئیس طالبان خطاب به شرکت‌کنندگان در این نشست گفت: «مردم انتظار دارند شعارهایی که در جریان جهاد داده می‌شد، عملی شود. عدالت (سبب) بقای یک حکومت است، اگر عدالت نباشد، ظلم به وجود می‌آید و حکومت ظلم بقا ندارد».

آخوندزاده تصریح کرد: «به دو طریق می‌توان شریعت اسلامی را حاکم کرد، ابتدا وجود حاکمان مقتدر و دوم همکاری و همراهی‌ علما. عدالت باید عدالت حضرت علی(ع) باشد که همراه یک یهودی به محکمه رفت. هیچ بی‌گناهی نباید در زندان‌ها باشد این عدالت است که بقای یک حکومت را تضمین می‌کند».

وی با تأکید بر ضرورت برقراری امنیت ادامه داد: اگر در بدنه حکومت امنیت نباشد و در ادارات دوستگرایی، قومگرایی و زبانگرایی باشد، این امنیت نیست و چند روز بعد حکومت از بین خواهد رفت و هدف این کار تأمین منافع شخصی برخی از افراد مانند حکومت گذشته است.

رئیس طالبان با اظهار اینکه هدف اصلی طالبان برقراری «امنیت، صلح، زندگی مسالمت‌آمیز و پیشرفت زیر لوای نظام اسلامی» است، اضافه کرد: شریعت ضامن پاسداری از همه ارزش‌هاست، اگر شریعت بود امنیت، آزادی، نظام اسلامی و همه چیز ادامه دارد و خداوند متعال به آن برکت خواهد داد.

آغاز روز دوم نشست علمای افغانستان با حضور رئیس طالبانطالبان: قطعنامه نشست علما را اجرا خواهیم کردانتظارهای مردمی از «لویه جرگه» افغانستان

آخوندزاده با اشاره به کشته‌شدگان نیروهای امنیتی و دفاعی افغان با اظهار اینکه آن‌ها هدف نبودند، گفت: هرچند آن‌ها در کنار اشغالگران بودند، اما همواره به آن‌ها گفته می‌شد که بیایید، سلاح‌تان را بر زمین بگذارید و پشتیبانی از بیگانگان را در برابر دین‌ و کشورتان را رها کنید.

وی افزود: ما هرگز قصد نبرد با افغان‌ها را نداشتیم که متحدان متجاوزان بودند، ما با آن‌ها جنگیدیم زیرا آن‌ها خود را سپر کفار کرده بودند.

انتهای پیام/.

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: طالبان اخبار افغانستان طالبان اخبار افغانستان رئیس طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند

محمد باغستانی اظهار داشت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

به گزارش جماران، وی افزود: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آن‌ها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها را جمع آوری و مابقی سود سهام را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

دیگر خبرها

  • دیپلمات افغان: جهان به سمت تعامل با کابل پیش می‌رود
  • افرادی که سهام عدالت دریافت نکرده‌اند بخوانند
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاه‌های آمریکا‌
  • نامه رئیس دانشگاه فردوسی به روسای دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از تجمعات ضداسرائیلی دانشجویان
  • طالبان: برای حفظ دستاوردهای جهاد افغانستان تلاش می‌کنیم
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید