Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@17:43:44 GMT

تکلیف شهاب زاهدی با باشگاه اوکراینی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۵۰۹

تکلیف شهاب زاهدی با باشگاه اوکراینی مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین و تعطیلی لیگ و مسابقات ورزشی و فوتبال در اوکراین، شهاب زاهدی مهاجم ایرانی تیم زوریا لوهانسک به صورت موقت از این تیم جدا شد. زاهدی طبق قوانین فیفا و جنگ در کشور اوکراین، راهی تیم پوشکاش مجارستان شد و چند ماه در این تیم بازی کرد.

با تصمیم اوکراینی‌ها، قرار است مسابقات فوتبال در فصل آینده در این کشور از سر گرفته شود و بنابراین تیم‌های مختلف در حال بازسازی توان خود و جذب نفرات مدنظر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس، شهاب زاهدی که همچنان با زوریا قرارداد دارد، باید به این تیم بازگردد.

این خبری است که «استانیسلاو اوگانف» مدیر باشگاه زوریا اعلام کرد. وی با بیان اینکه تیم زوریا برای انجام اردوی آماده سازی به کشور لهستان سفر کرده است، گفت: تعدادی از بازیکنان از جمله شهاب زاهدی، دنیس یاناکوف، باتاگوف و میشنف در آینده نزدیک به تیم ملحق خواهند شد.

در روزهای گذشته یکی از خبرنگاران و کارشناسان فوتبال در اوکراین به تیم شاختار دونتسک اوکراین پیشنهاد کرده بود برای تقویت خط حمله خود، شهاب زاهدی را به خدمت بگیرد.

کد خبر 5527819 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: شهاب زاهدی اوکراین روسیه حمله نظامی روسیه تیم فوتبال زوریا لوهانسک فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران تکواندو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران وزارت ورزش و جوانان انتخابات فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال فوتسال فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی شهاب زاهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها

به گفته جاناتان پوکت، تک‌تیرانداز آمریکایی که در اوکراین در حال جنگ است «سربازان اوکراینی ترجیح می‌دهند از تفنگ‌های AK-74 که متعلق به زمان شوروی است، استفاده کنند، چون ظرفیت آن‌ها بالاتر است و گلوله‌های 5.45×39 میلی‌متری دارند» به گفته این سرباز آمریکایی، «اوکراین اکنون به شدت به مهمات نیاز دارد و تانک‌های پیشرفته متحدانش برای دفاع مقابل روسیه کارساز نیست، آن‌ها برای جلوگیری از پیشروی نیروهای روس مجبورند به صورت پیاده‌نظام جنگ کنند.»

دریافت 21 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: اسماعیل گلرخ

دیگر خبرها

  • ۸۰۵ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  • وضعیت میدان جنگ در اوکراین بدتر می‌شود
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • مقامات اوکراینی تسلیحات غرب را می‌دزدند
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • اوکراین سربازان فراری را از خدمات کنسولی محروم می‌کند
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • نبردی که تکلیف پیروز جنگ در شرق اوکراین را مشخص می‌کند/ چاسیویار؛ شهری که کلید دونباس را به کرملین تقدیم می‌کند +نقشه و تصاویر