Web Analytics Made Easy - Statcounter

جالوروسی اصرار دارد تا در همین پنجره تابستانی داویده فراتزی را از ساسولو به خدمت بگیرد

سران آاس رم قصد دارند تا داویده فراتزی را در همین تابستان به خدمت بگیرند اما به نظر می‌رسد که هنوز در مورد مبلغ این انتقال با ساسولو اختلافاتی وجود دارد.

رم به دنبال نهایی کردن انتقال داویده فراتزی

ساسولو و احتمال فروش داویده فراتزی به آاس رم در ازای پول نقد و یک بازیکن جوان

طرفداری |  به گزارش اسکای ایتالیا، آاس رم پیشنهاد خود را برای جذب داویده فراتزی از ساسولو در این پنجره تابستانی افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالوروسی پیشنهاد جدیدی در حدود 20 میلیون یورو برای فراتزی به ساسولو ارائه کرده است. رم همچنین قصد دارد کریستین ولپاتو را وارد این معامله کند تا خواسته‌های مالی ساسولو را کاهش دهد. اما سران این باشگاه پیشنهاد رم را برای فراتزی ناکافی می‌دانند و این احساس را دارند که رم باید 5 میلیون یورو دیگر به پیشنهاد خود اضافه کند. جووانی کارنوالی مدیر عامل ساسولو در مورد شرایط فروش فراتزی به رم در مصاحبه‌ای گفت:

فراتزی بازیکن مهمی برای ما به حساب می‌آید. ما ارزش گذاری معقولی برای او انجام داده‌ایم. با این حال هنوز بین دو طرف فاصله وجود دارد. ما همچنین در مورد قرار دادن چند بازیکن جوان در معامله نیز صحبت کردیم. خواهیم دید که چی می‌شود.

گفتنی است که داویده فراتزی در سال 2017 از آکادمی آاس رم به ساسولو پیوست. او در طول این سال‌ها به طور قرضی در باشگاه‌های مختلف ایتالیایی حضور داشته تا به تدریج به سطح فعلی‌اش برسد و حال با عملکرد فصل گذشته خود، علاقه‌مندان زیادی را به خود جذب کرده است. اکنون نیز به نظر می‌رسد که او آماده بازگشت به رم باشد و ژوزه مورینیو به شدت خواهان جذب این بازیکن است.

اخبار داغ 

حمایت استقلالی ها از وریا غفوری با کلید واژه "کاپیتان" اعتراض امید عالیشاه به قانون سقف قرارداد؛ معیشت ما در گرو همین چند سالی است که بازی می‌ کنیم رفتن هم زمان لواندوفسکی و ژاوی به رستورانی در ایبیزا / عکس رافینیا | ساعت های تعیین کننده برای مشخص شدن مقصد وینگر لیدزیونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داویده فراتزی آاس رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی

ساسولو برای فرار از سقوط در خانه باید کار بزرگی مقابل نراتزوری انجام دهد. قهرمانی شاگردان اینزاگی از پیش قطعی شده است. 

از هفته سی و پنجم رقابت های سری آ ایتالیا امشب از ساعت 22:15 ساسولو میزبان اینتر است. 

ترکیب ساسولو و اینتر

ساسولو (4-2-3-1): تکمیل می شود

 اینتر (3-5-2): آئودرو | پاوار، دی فرای، باستونی | دومفریز، مخیتاریان، اصلانی، فراتزی، آگوستو | سانچز، لائوتارو مارتینز 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • درآمد یک و نیم میلیون یورویی از سکه‌هایی که بازدیدکنندگان به داخل یک فواره می‌ اندازند
  • بمب اسپانیایی از همین حالا در لیست نکونام
  • مهدی طارمی اینزاگی را هیجان زده کرد
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • ساسولو - اینتر
  • اینزاگی: خوشحالم که طارمی را جذب کردیم
  • گل آرماند لورینته به اینتر (ساسولو 1-0 اینتر)
  • ساسولو - اینتر؛ ترکیب رسمی