Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، سعید صادقی هافبک ملی پوش و جدید تیم فوتبال پرسپولیس پس از حضور در جمع سرخپوشان ایران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که عضوی از باشگاه بزرگ پرسپولیس هستم. از امروز کارم را زیر نظر گل‌محمدی شروع می‌کنم و خیلی ممنون هستم از یحیی گل محمدی که بنده را پذیرفت و تشکر ویژه دارم از مدیریت باشگاه که به من اعتماد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جا دارد که از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس رخصت بگیرم. امیدوارم بنده را در این مسیر حمایت کنند و حامی ما باشند. ان شاءالله که بتوانیم امسال را سالی پر بار و مفید رقم بزنیم و دل هواداران پرسپولیس را شاد کنیم.

صادقی تصریح کرد: پس از عقد قرارداد و از ذوق شوقی که داشتم، 24 ساعت نخوابیدم. نه برای من که برای خانواده من هم همین طور بود. الان بهترین حس را دارم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و خانواده من هم همه پرسپولیسی هستند. در این مدت نقل و انتقالات، همه می‌دانستند که سعید صادقی پرسپولیسی است چرا که با هیچ باشگاهی جز پرسپولیس مذاکره‌ای نداشتم اما برای تاخیر در این قرارداد از همه هواداران عذرخواهی می‌کنم.

سعید صادقی در ادامه خاطرنشان کرد: جایگاه پرسپولیس همیشه برای هواداران مشخص است. من هم به نوبه خودم تلاش می‌کنم که بهترین جایگاه را برای پرسپولیس بدست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم. البته کار بسیار سختی داریم اما تیم پرسپولیس تیم بزرگی است و مطمئنا می‌تواند از پس تمام کارهای سخت بر بیاید.

هافبک سرخپوشان گفت: من شروع فوتبالم را با گل محمدی آغاز کردم و در تیم پدیده مشهد و شهر خودرو سه سال زیر نظر ایشان بودم. من تمام خصوصیات گل محمدی را می‌شناسم و یکی از دلایل پیوستنم به پرسپولیس، یحیی گل محمدی بود.

صادقی عنوان کرد: هدف من در پرسپولیس رسیدن به جام جهانی است و تمام تلاش خودم را می‌کنم و باید اینقدر خوب کار کنم تا بتوانم سرمربی تیم ملی را متقاعد کنم که در فهرست ملی‌پوشان به جام جهانی باشم. من ملی‌پوش بودم که به تیم پرسپولیس ملحق شدم و خیلی خوشحالم که به پرسپولیس آمدم و با تمام وجود و دلم به پرسپولیس پیوستم و تمام تلاشم را می‌کنم تا دل همه هواداران پرسپولیس را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سعید صادقی هافبک پرسپولیس گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در شرایطی که همه منتظر انتقال اوستون اورونوف هافبک ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ازبکستان به استقلال بودند، این بازیکن در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای با قراردادی یک و نیم ساله به رقیب این تیم یعنی پرسپولیس پیوست.

سرخ‌پوشان با حضور این ستاره ازبکستانی جان دوباره‌ای گرفتند و حالا اورونوف در کمتر از ۵ ماه تبدیل به ستاره بی، چون و چرای قرمز‌ها شده و محبوبت خاصی را در بین تماشاگران پیدا کرده است. اورونوف در ۱۱ بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته است موفق شده ۵ بار برای قرمز‌ها گلزنی کند.

حالا با درخشش این هافبک ۲۳ ساله و پیشنهاد احتمالی تیم‌های خارجی به وی، مدیریت باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و در تلاش است تا به منظور حفظ این ستاره ازبکستانی مدت قرارداد اورونوف را افزایش دهد. مذاکرات اولیه در این خصوص صورت گرفته و طرفین منتظر پیشنهادات یکدیگر هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • (ویدئو) ژیلا صادقی جواب تمام منتقدانش را یکجا داد!
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • «پل طبیعت» امشب قرمز رنگ می‌شود
  • اقدام خبرساز ستاره اروگوئه‌ای: داروین نونیز تمام عکس‌هایش با پیراهن لیورپول را پاک کرد!
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • رونمایی از پیراهن فصل آینده بایرن: فقط قرمز! (عکس)
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • ام‌باپه خیال هواداران PSG را راحت کرد