Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، پرونده بیست و پنجمین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی آسیا در کره‌جنوبی با کسب عنوان قهرمانی تاریخی بانوان ایران به پایان رسید. تیم ملی بانوان کشورمان با کسب سه مدال طلا، دو مدال نقره، یک مدال برنز عنوان قهرمانی در این رقابت‌ها را کسب کرده است.

در پایان این مسابقات بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی مردان به عنوان بهترین بازیکن معرفی شد و عدم انتخاب مینو مداح به عنوان بهترین مربی دنیا گویا باعث دلخوری این مربی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مینو مداح سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سؤال که گویا عدم انتخاب شما به عنوان بهترین مربی دنیا در مسابقات قهرمانی آسیا باعث دلخوری شده است، آیا این موضوع صحت دارد یا خیر، گفت: به هر حال دلخوری همه جا پیش می‌آید با تصمیمی که گرفته شد یک مقدار دلخور شدم و همانجا بلافاصله با هادی ساعی رئیس فدارسیون تکواندو صحبت کردم. من نمی‌خواهم خیلی در رابطه با این اتفاق صحبت کنم و می‌خواهم حرفه‌ای‌تر رفتار کنم. زمانی که بهترین مربی معرفی شد بهترین و فنی‌ترین بازیکن از بخش بانوان انتخاب شد. با توجه به نتایجی که ما در کره‌جنوبی کسب کردیم طبق اصول، من باید بهترین مربی انتخاب می‌شدم  اما این اتفاق رخ نداد. نمی‌خواهم بگویم این افتخارآفرینی تنها کار من بوده به هر حال این کار گروهی انجام شده و این عنوان می‌توانست برای من باشد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد:‌ همیشه دلم خواسته در رابطه با چنین مسائل، ملی فکر کنم هیچ چیز را شخصی نمی‌بینم و دوست ندارم به کسی آسیب بزنم. دوست ندارم ورزشکار و یا فدراسیون به خاطر تصمیم من آسیب ببینند. چون خودم را جزو خانواده تکواندو می‌بینم. هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو برای من خیلی قابل احترام و با ارزش است.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان در پاسخ به این سؤال که چرا در زمان اعلام عنوان بهترین مربی و اهدای کاپ در سالن حضور نداشتید، گفت:‌ بالاخره دلخور بودم چرا که این اتفاق تاریخی که رقم خورد حاصل تلاش مسؤولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بانوان بود به خاطر احترام به خودم و کادر فنی علیرغم میل باطنی‌ام در سالن حضور نداشتم. در هر صورت همه چیز تمام شده و ما به آینده فکر می‌کنیم.

وی در واکنش به این سوال که آیا تصمیم برای قطع همکاری با فدراسیون تکواندو دارید یا خیر،‌گفت: ممکن است همکاری من ادامه داشته باشد و ممکن است نداشته باشد به خاطر همین نمی‌خواهم خیلی صحبت کنم. می‌خواهم چند روزی را استراحت کنم. به خودم فرصت دهم چون دلم نمی‌خواهد خانواده بزرگ تکواندو به خاطر من آسیب ببیند دلخوری همیشه پیش می‌آید. فکر می‌کنم یک مقدار نیاز به استراحت دارم، بیشتر فکر کنم و اصلاً‌ هم دوست ندارم وارد حاشیه شوم و این نتیجه تاریخ‌سازی در بین حاشیه گم شود. خانواده تکواندو برایم خیلی مهم است ما تازه از مسابقات برگشته‌ایم و همه ما نیاز به استراحت داریم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سرمربی تیم ملی بانوان ورزشی پنجمین دوره مینو مداح سرمربی تکواندوی بانوان عنوان بهترین بهترین مربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی

تلوبیون برای کمک به مادرهای ایرانی در تربیت فرزندان،‌ کارگاه آموزشی جدیدی با عنوان مامان مربی راه‌اندازی کرده است. در این محصول جدید، والدین ایرانی یاد می‌گیرند که بهترین بازی‌ها و فعالیت‌ها را برای پرورش توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هوشی فرزندان خود انجام دهند.

در این مسیر پایه‌ای و پرچالش، مادران تبدیل به بهترین مربی برای فرزندان خود شده و می‌آموزند کدام یک از مهارت‌های کودک خود را در چه سنی و با چه روشی تقویت کنند.

همچنین مادران می‌توانند در پویش مامان مربی هم شرکت کنند: «مامان از بچه‌ش می‌پرسه به نظر تو یک مامان خوب چطوری با بچه اش بازی میکنه؟»

دکتر ثریا علوی نژاد به همراه سایر اساتید دانشگاه تهران در این مسیر راهنمای مادران ایرانی هستند.

کاربران برای دسترسی به این سرویس و ارسال ویدیو برای این پویش، می‌توانند به صفحه مامان مربی در تلوبیون (https://telewebion.com/page/maman-morabi) مراجعه کنند.

 

حجم ویدیو: 10.83M | مدت زمان ویدیو: 00:00:31 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • انتخاب حسنی پور به عنوان یکی از مربیان برتر ورزش هنگ کنگ
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • اتفاق باورنکردنی که باعث شد مورایس مسلمان شود | او گفت می‌خواهم مسلمان شوم، باید از کجا شروع کنم؟ | ماجرای مشاور مذهبی با آشنایی کامل به زبان انگلیسی
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان