Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@08:09:27 GMT

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در قزوین

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۷۹۵

برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در قزوین

ایسنا/قزوین مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین از برگزاری نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا از ۱۳ تیر ماه ۱۴۰۱ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین خبر داد.

احمد خورگامی بیان کرد: نمایشگاه گل و گیاه و تجهیزات باغبانی همزمان با نمایشگاه گیاهان دارویی، سوغات، صنایع دستی و هدایا از تاریخ ۱۳ لغایت ۱۷ تیر ماه به مدت پنج روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین اظهار کرد: مشارکت کنندگان از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی،  گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، البرز، کرمانشاه، مرکزی، قم، تهران، کهگیلویه و بویر احمد، اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، گلستان و مازندران محصولات و تولیدات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهند داد.

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین، وی ادامه داد: از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه‌ها می‌توان به ایجاد فرصت مناسب برای دوستداران گل به منظور آشنایی با انواع گیاهان و گل مناسب آپارتمان و همچنین آشنایی هرچه بیشتر مردم با سوغات و هدایای استان‌های دیگر اشاره کرد.

این مسئول یادآور شد: انواع گل و گیاه آپارتمانی، باغچه‌ای و تزئینی، انواع ادوات باغبانی شامل نهاده‌ها، کود، سم و تجهیزات باغبانی، انواع قلم زنی، خاتم کاری، حصیربافی، صنایع چوبی شمال، چاقو، میناکاری، زیورآلات سنتی، انواع دکوری، سفال و پارچه از جمله زمینه فعالیت مشارکت‌کنندگان این نمایشگاه است.  

خورگامی در پایان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در مدت برگزاری از ساعت ۱۶ الی ۲۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین جهت بازدید علاقه‌مندان دایر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی نمایشگاه گل و گیاه گل و گياهان زينتي قزوين نمایشگاه های بین المللی استان قزوین گل و گیاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 

نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس متوسطه استان قزوین به منظورمعرفی توانمندی‌های مدارس استان در راستای شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم در سرای سعدالسلطنه برپا شده است.

ترویج فرهنگ اقتصادی و استفاده حداکثری ازظرفیت دانش آموزان، هنر جویان، نخبگان، کارآفرینان و ارتباط موثر با مراکز دانش بنیان و شرکت‌های تولیدی، آموزش همراه با تولید، هدایت تحصیلی، معرفی رشته‌ها و مشاغل استان، رویداد کسب و کار و کارآفرینی از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

این نمایشگاه تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۸ تا ۱۵ برای بازدید علاقمندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین
  • برگزاری تجمع دانشجویی «تا مسجدالاقصی» در قزوین
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/ بازدید بیش از ۳۰۰ هزار نفر از نمایشگاه در ۱۴۰۲
  • اصفهان رتبه دوم برگزاری نمایشگاه در کشور/بازدید بیش از ۳۰۰۰۰۰ نفر از نمایشگاه در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • اکسپو کنسرت‌ها را لغو کرد