Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن کامرانی فر دبیرکل فدراسیون فوتبال امروز در خصوص مسائل کلی فوتبال از جمله آخرین وضعیت بازی دوستانه تیم ملی قبل از شروع مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و همچنین قرارداد‌های سنگینی که برخی باشگاه‌ها با بازیکنان می‌بندند صحبت‌هایی انجام داد که مشروح صحبت‌های دبیرکل فدراسیون فوتبال را در زیر می‌خوانید.

هر فردی رئیس فدراسیون شود، نایب‌های او برای ۲ سال انتخاب خواهند شد

کامرانی فر گفت: مطابق اساسنامه افرادی که در تاریخ ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ در مجمع برای مدت ۴ سال انتخاب شدند اگر در این مدت رئیس یا هر یک از اعضای هیئت رئیسه، سمت آن‌ها بلاتصدی باشد یعنی مسئول آن عزل، استعفا یا فوت کند، می‌توان طبق اساسنامه برای آن جایگزین کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر فردی رئیس فدراسیون شود، نایب رئیس اول، دوم و نماینده مدیرعامل باشگاه‌ها برای ۲ سال و نزدیک به ۴ ماه انتخاب می‌شود. پس از اتمام دوره ۴ ساله هیئت رئیسه، مدت فعالیت آن‌ها هم تمام خواهد شد. اکنون اساسنامه تغییر کرده و خیلی از موارد به طور کامل اشاره شده است.

طبق اساسنامه ماجدی احتیاجی به استعفا ندارد

کامرانی فر عنوان کرد: امیدواریم مشکل شهره موسوی حل شود و دوباره به فوتبال برگردد. اگر نتوانست حضور پیدا کند پس از تکمیل شدن اعضای هیئت رئیسه در مجمع، جلسات را تشکیل می‌دهیم و اگر هم در آن ۴ جلسه حضور نداشته باشد، طبق اساسنامه پست آن بلاتصدی خواهد شد و می‌توانند بلافاصله جایگزین او را انتخاب کنند. برای به رسمیت شناخته شدن هیئت رئیسه در حال حاضر ۸ نفر باید حضور داشته باشند، اما، چون تعداد اعضا به این حد نصاب نرسید، نمی‌توان درمورد جلسات تصمیم گیری کرد. هر کدام از اعضای هیئت رئیسه در صورتی که بخواهند برای پست دیگری نامزد شوند، حتما باید از سمت فعلی خود استعفا دهند. زمانی که چنین چیزی در اساسنامه اشاره نشده نمی‌توانیم درمورد آن نظر بدهیم. ماجدی خودش باید در مورد ثبت نام کردنش در انتخابات توضیح بدهد و تا الان صحبتی با من نشده است، اما مطابق اساسنامه احتیاجی به استعفا کردن ندارد.

برای فیفا دی بعدی به بیش از یک میلیون یورو پول نیاز داریم

برای فیفا دی بعدی مشغول برنامه ریزی هستیم تا بتوانیم با تیم‌های قوی دنیا بازی کنیم. فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی کاملا با همدیگر هماهنگ هستند. با چند تیم صحبت‌هایی انجام دادیم و پس از نهایی شدن کارها، نام حریفان را اعلام میکنیم. فعلا در مراحل پایانی کار هستیم و به زودی قطعی می‌شود. همچنین دنبال منابع مالی هستیم تا بتوانیم هزینه‌ها را کم کنیم. برای فیفا دی بعدی که در پیش داریم به بیش از یک میلیون یورو نیاز داریم تا بتوانیم با ۲ تیم بزرگ دنیا بازی کنیم.

فیفا بابت حضور بازیکنان در جام جهانی درآمدی به باشگاه‌ها می‌دهد

فیفا بابت حضور بازیکنان در جام جهانی، درآمدی به باشگاه‌ها می‌دهد. شنیده ام باشگاهی در قراردادی که با بازیکن بسته به او گفته که پاداش جام جهانی را به شما می‌دهیم. البته این بحث جدای از موضوعی است که مومنی (عضو هیئت رئیسه استقلال) مطرح کرد. فدراسیون فوتبال و تیم ملی در کل چنین صحبت‌هایی را رد می‌کنند و بازیکن براساس توانمندی‌هایی که دارد به تیم ملی دعوت می‌شود. حتی به بازیکن می‌گویند اگر به اردوی تیم ملی و جام جهانی دعوت بشوید آپشن‌های دیگری هم به قراردادت اضافه می‌شود. نباید این مسائل را به فدراسیون فوتبال، کادرفنی و سرمربی تیم ملی ربط داد، زیرا مطلبی نادرست و غیراخلاقی است که اصلا مورد تایید ما نخواهد بود.

بیشتر بخوانید

ماجدی: امیدوارم بتوانیم منابع مالی مان را از فیفا دریافت کنیم
شنیده ام باشگاهی به یک بازیکن پیشنهاد ۲۹ میلیاردی داده است

برای مثال شنیده ام برای ۲ فصل به یک بازیکن ۲۹ میلیارد پرداخت می‌شود. همچنین باشگاه‌ها برای مربی و بازیکن خارجی که می‌خواهند جذب کنند باید به سازمان لیگ ضمانت بدهند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال حسن کامرانی فر فدراسیون فوتبال هیئت رئیسه جام جهانی باشگاه ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این به عنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام به عنوان نماینده هیئت رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیئت رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • مارتین آنسلمی در مسیر موفقیت؛ بیلسای بعدی آرژانتین کیست؟
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است