Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@23:51:09 GMT

سرمربی سابق پرسپولیس رابط کی‌روش شد

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۵۸۷۷

سرمربی سابق پرسپولیس رابط کی‌روش شد

به گزارش قدس آنلاین، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران در هفته گذشته به شدت از رفتار ناعادلانه فدراسیون فوتبال مصر در زمینه پرداخت مطالبات معوقش شکایت کرد. درنهایت این اعتراضات، ورزش وزیر مصر حق را به این مربی پرتغالی داد و به فدراسیون فوتبال مصر دستور داد تا مطالبات این مربی پرتغالی را به صورت کامل پرداخت کنند تا این بحران فروکش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین رابطه وزریر ورزش «حازم امام» عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال مصر را مامور حل بحران کی روش کرد. این مسئول فدراسیون تلاش زیادی کرد تا با کی روش تماسی برقرار کند ولی این مربی از دسترس خارج بود. عضو فدراسیون فوتبال مصر در نهایت دست به دامن نلو وینگادا سرمربی سابق پرسپولیس و دوست نزدیک کی روش شد تا با سرمربی سابق ایران تماسی داشته باشد. وینگادا در این زمینه به فدراسیون مصر خبر داد: کارلوس کی روش این روزها برای تعطیلات راهی موزامبیک زادگاه اصلی شده و در آنجا وسایل ارتباطی وجود ندارد و نمی توان با او تماس گرفت. انتهای پیام/ منبع:فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کی روش مصر پرسپولیس فدراسیون فوتبال مصر سرمربی سابق کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۵۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس و سپاهان در شرایطی بازی اخیرشان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر را مقابل هم برگزار کردند و در ورزشگاه آزادی به تساوی بدون گل رسیدند که حواشی این بازی که بیشتر مرتبط به سکوهای دو تیم بود، همچنان ادامه دارد.

مصطفی لشگری، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مسعود سعیدی، مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان شب گذشته در یک گفت‌وگوی تلویزیونی اظهاراتی را علیه یکدیگر مطرح کردند و البته صحبت‌هایی هم درباره حمایت‌ها از دو باشگاه توسط فدراسیون و ... داشتند.

این اظهار نظرها توسط مدیران روابط عمومی و رسانه‌ای دو باشگاه با واکنش سریع کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همراه شده و احتمالا جرایمی برای هر دو طرف در نظر گرفته شود.

در اطلاعیه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون این موضوع آمده است: «با توجه به حواشی رخ داده پس از مسابقه تیم های پرسپولیس و سپاهان اصفهان و پیرو اطلاعیه قبلی در این باره، ابلاغ می‌شود مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس و مدیر رسانه‌ای تیم سپاهان جهت ادای پاره ‌ای از توضیحات در کمیته انضباطی فدراسیون حاضر شوند.»

دیگر خبرها

  • حواشی پرسپولیس - سپاهان تمامی ندارد؛ فدراسیون وارد عمل شد!
  • دو مدیر سپاهان و پرسپولیس در کمیته انضباطی
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • گری نویل در خصوص باخت 7-0 به بارسلونا؛ انریکه تحویلم نگرفت و به او فحش دادم!
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • شکایت پرسپولیس رد شد