Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان گفت: احسان حاج‌صفی به منظور کمک به زندانیان جرائم غیر عمدی بدون اطلاع قبلی به ستاد مراجعه کرد و پس از انجام مذاکراتی با پرداخت مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان موجب آزادی ۱۰ نفر یعنی ۹ آقا و ۱ خانم از زندانیان شهرستان کاشان را فراهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی راحمی می گوید: مجموع دیه زندانیان یادشده یک و نیم میلیارد تومان بوده است، شکات پرونده‌های یاد شده پس از نشست‌های مختلف مددکاران ستاد دیه شهرستان کاشان، ۸۷۰ میلیون تومان این مبلغ را گذشت کردند.

به گفته او بر اساس شیوه‌نامه ستاد دیه، فقط در جرائم زیر مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان می‌توانیم ورود کنیم، به همین دلیل مددجو‌های عزیز ما در جلسات مختلف با شکات پرونده‌های جرائم غیر عمد رضایت بخشی از دیون را گرفته و زمانی که مبلغ به ۳۰۰ میلیون تومان رسید وارد ستاد دیه می‌شود.

راحمی گفت در این شیوه‌نامه بیان شده است که محکومان مالی ملزم به پرداخت ۳۰ درصدی مبلغ دیون خود هستند، به همین جهت ۴۵۰ میلیون تومان از مبلغ نیز توسط محکومان از طریق گرفتن وام یا پرداخت به صورت اقساطی تامین شده است.

مدیر ستاد دیه شهرستان کاشان گفت: ۱۸۰ میلیون تومان باقی مانده نیز توسط احسان حاج‌صفی تامین و سبب آزادی زندانیان شد.

مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود به ستاد دیه شهرستان کاشان را از طریق شماره حساب ۰۱۰۷۷۰۷۶۵۸۰۰۷ و شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۱۸-۹۹۹۱-۰۳۱۳ و شماره شبا IR۳۹۰۱۷۰۰۰۰۰۰۰۱۰۷۷۰۷۶۵۸۰۰۷ به نام ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند شهرستان کاشان با شناسه ملی ۱۰۱۰۰۴۵۹۸۱۵ پرداخت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد دیه جرایم غیر عمد آزادی زندانیان شهرستان کاشان میلیون تومان ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان

محمد رهاوی یکی از کارکنان زندان مرکزی یزد با حضور در دفتر ستاد دیه استان یزد مبلغ ۲۴ میلیون تومان را جهت مشارکت در آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا کرد و با این اقدام موجب تداوم پنجشنبه‌های مهربانی ستاد دیه یزد شد.

این نیکوکار یزدی در خصوص این اقدام گفت: این اقدام را به نیت خشنودی خداوند متعال و جهت شادی روح اموات اهدا کردم و امیدوارم با این اقدام دل یک خانواده که چشم انتظار آزادی پدر خود هستند شاد شود.

گفتنی است بسیاری از خیرین استان یزد پنجشنبه‌ها با حضور در ستاد دیه استان مبالغ مورد نظر خود را جهت شادی روح اموات به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد اهدا میکنند که این اقدام در قالب پویش رضوان و پنجشنبه‌های مهربانی در این استان معروف گردیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • نوعدوستی کارمند یزدی برای آزادی زندانیان