Web Analytics Made Easy - Statcounter

فری ایجنسی بامداد جمعه رسما آغاز شد.

در ساعات ابتدایی فری ایجنسی امسال شاهد اتفاقات قابل توجهی بودیم.

به گزارش طرفداری، مثل سال های گذشته از بامداد امروز جمعه شاهد آغاز نقل و انتقالات NBA بودیم. در پایین به مهمترین قراردادهای توافق شده پرداخته شده است:

نیکولا یوکیچ برای تمدید، با قراردادی 5 ساله به ارزش 270 میلیون دلار با دنور ناگتس به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این قرارداد با ارزش ترین قرارداد تاریخ لیگ است جا مورنت قراردادش را 5 ساله با ممفیس گریزلیز تمدید خواهد کرد. ارزش قرارداد مورنت چیزی بالغ بر 231 میلیون دلار خواهد بود دوین بوکر با قراردادی 4 ساله به ارزش 224 میلیون دلار در فینیکس سانز ماندنی شد توافق 4 ساله کت با مینسوتا. دوران کارل آنتونی تاونز در مینسوتا تیمبرولوز ادامه دارد و او قراردادش با این تیم را 4 ساله تمدید می کند. قراردادی سوپرماکزیمم با ارزش 224 میلیون دلار جیلن برانسون، ستاره فصل گذشته دالاس موریکس در حالی که پیشنهاد تمدید قرارداد این تیم را رد کرد، با قراردادی 4 ساله و با ارزش 104 میلیون دلار به نیویورک نیکس پیوست بردلی بیل با واشنگتن ویزاردز برای تمدید قراردادی 5 ساله به ارزش 251 میلیون دلار به توافق رسید آنفرنی سیمونز با پورتلند تریل بلیزرز 4 سال تمدید کرد. قرارداد این بازیکن جوان 100 میلیون دلار ارزش دارد بابی پورتیس به میلواکی برگشت، با قراردادی 4 ساله به ارزش 49 میلیون دلار تایس جونز قراردادش با ممفیس گریزلیز را 2 ساله تمدید کرد. طی این دو سال، جونز 30 میلیون دلار دریافت خواهد کرد کریس بوشه با تورنتو رپترز قراردادی 3 ساله با ارزش 32.25 میلیون دلار امضا کرد لو دورت با قراردادی 5 ساله و با ارزش 87.5 میلیون دلار در اوکلاهاما سیتی تاندر ماندنی شد پتی میلز 2 سال با بروکلین نتس تمدید کرد. ارزش قرارداد او 14.5 میلیون دلار قلمداد می شود نیک کلاکستون نیز با نتس 2 ساله تمدید کرد. ارزش قرارداد این بازیکن 20 میلیون دلار است گری پیتون با قراردادی 3 ساله و به ارزش 28 میلیون دلار به پورتلند تریل بلیزرز پیوست آندره دوراموند با قراردادی حداقلی و برای دو فصل به شیکاگو بولز پیوست جول مکگی با قراردادی 3 ساله و با ارزش 20.1 میلیون دلار به دالاس موریکس پیوست تروی براون جونیور و لانی واکر با قراردادی حداقلی به لس آنجلس لیکرز پیوستند دوین ددمن با قراردادی 2 ساله در میامی هیت ماندنی شد. ارزش قرارداد این بازیکن 9 میلیون دلار خواهد بود پی جی تاکر با قراردادی 3 ساله و با ارزش 33.2 میلیون دلار به فیلادلفیا سونی سیکسرز پیوست ویکتور اولادیپو قراردادش با میامی هیت را یک ساله تمدید کرد. قرارداد یک ساله دیپو با هیت 11 میلیون دلار ارزش دارد

اخبار داغ 

حمایت استقلالی ها از وریا غفوری با کلید واژه "کاپیتان" اعتراض امید عالیشاه به قانون سقف قرارداد؛ معیشت ما در گرو همین چند سالی است که بازی می‌ کنیم رفتن هم زمان لواندوفسکی و ژاوی به رستورانی در ایبیزا / عکس رافینیا | ساعت های تعیین کننده برای مشخص شدن مقصد وینگر لیدزیونایتد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: قراردادی 3 ساله میلیون دلار ساله و با ارزش ارزش قرارداد ساله به ارزش ساله تمدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد

باشگاه الاهلی امارات درصدد تمدید قرارداد مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخشش مهدی قایدی در فصل جاری لیگ امارات با پیراهن اتحاد کلباء باعث شده است تا مدیران باشگاه الاهلی تمدید قرارداد این بازیکن را در دستور کار قرار دهند.

قایدی در حال حاضر به‌عنوان بازیکن قرضی در اتحاد کلباء حضور دارد و دو فصل دیگر از قراردادش با الاهلی باقی مانده است. با این حال باشگاه الاهلی قصد دارد مدت قرارداد قایدی را بیشتر کند و به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است.

بر اساس این گزارش، قایدی با چند پیشنهاد دیگر هم مواجه شده و هنوز به پیشنهاد باشگاه الاهلی پاسخی نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دلیل عدم تمدید قرارداد ستاره WWE قلدری بود!
  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • پیشنهاد باشگاه الاهلی به قایدی برای تمدید قرارداد
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است
  • زمان تمدید قرارداد بازیکنان استقلال مشخص شد
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • قرارداد سث رالینز با WWE تمدید شد
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید
  • تیاگو سیلوا در آستانه بازگشت به فلومیننزه برزیل