Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@18:53:35 GMT

ارتقای زیرساخت های ستاد بحران کیش ضروری است

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۶۳۸۸

ارتقای زیرساخت های ستاد بحران کیش ضروری است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام احمد حسن زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته جزیره با تقدیر از عملکرد اعضای ستاد بحران جزیره کیش در زلزله های اخیر اظهار داشت: اینکه زمین لرزه های اخیر در این جزیره خسارتی به بار نیاورند جای مسرت و خوشحالی دارد اما هشداری برای مسوولان در تقویت زیرساخت های امدادی جزیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: به نظر می رسدد تجهیز و گسترش اورژانس، ایجاد اورژانس هوایی، تامین آمبولانس های دریایی، به روز رسانی تجهیزات آتش نشانی و تجهیزات اطفای حریق برای ساختمان های بلند و خرید کشتی آتش خور ویژه بنادر از ضروری ترین اقدامات لازم برای تقویت زیرساخت های ستاد مدیریت بحران جزیره است.

حجت الاسلام حسن زاده با اشاره به حضور اعضای فراکسیون منازق آزاد مجلس شورای اسلامی در این اظهار داشت:  انتظار می رود این فراکسیون در کنار مشکلات مختلف مناطق آزاد، پیگیری رفع موانع واردات خودرو به این مناطق را نیز به صورت ویژه پیگیری کنند.

مدعیان حقوق بشر روزانه هزاران جنایت علیه بشریت انجام می دهند

امام جمعه کیش با اشاره به ۱۲ تیر ماه سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان نظامی آمریکا در خلیج فارس افزود: در تقویم جمهوری اسلامی این اتفاق روز افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده تا یادآور جنایت های مدعیان حقوش علیه بشریت باشد.

وی اضافه کرد: طی سال های بعد از انقلاب آمریکا با سیاست های ددمنشانه خود به صورت مستقیم و غیر مستیم جنایت های مختلفی را علیه ملت ایران انجام داده که می توان به سرنگونی هواپیمای مسافربری، سوء قصد نافرجام علیه رهبر معظم انقلاب در ۶ تیر ۱۳۶۰، انفجار دفتر حزب مرکزی و شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران وی در هفتم تیر ۱۳۶۰ و بمباران شیمیایی سردشت اشاره کرد.

وی افزود: جنایت های این رژیم تنها مختص به ملت ایران نبوده بلکه در کشورهای دیگری نیز انجام شده که یکی از آنها به خاک و خون کشیده شدن یک میلیون نفر از مردم عراق در جریان اشغال تویط آمریکای جنایت کار است.

بنیاد خانواده با محبت و دوستی تقویت می شود

امام جمعه کیش با اشاره به یکم ذی الحجه سالروز ازدواج امام (ع) و حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: استحکامات خانواده ها به دلیل هجمه های فرهنگی هم اکنون در حال از بین رفتن است که طبق آموزه های دینی زن و مرد می توانند با ابراز محبت و تقویت دوستی بین همدیگر بنیان خانواده را تقویت کنند.

وی افزود: همچنین طبق آیه ۱۹ سوره نسا تشکر متقابل و برخورد خوب با همسر دیگر راهکاری است که زن و مرد می توانند با اتکا به آن گام مهمی در تقویت روابط خانوادگی بردارند.

برچسب‌ها کیش هرمزگان ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی خلیج فارس امام جمعه کیش حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش هرمزگان ایالات متحده آمریکا کیش هرمزگان ایالات متحده آمریکا جمهوری اسلامی خلیج فارس امام جمعه کیش حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شکیبی نسب عصر پنج شنبه در نشست بررسی وضعیت تعرفه در بنادر استان با حضور مدیرکل لجستیک، ترانزیت و توافقنامه‌ها و رئیس اداره تعرفه سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: تجهیز بندر بوشهر به جرثقیل ویژه نگله های سنگین از مطالبات چندین ساله برای بندر بوشهر بوده که با پیگیری‌های صورت گرفته ظرف چند ماه آینده جرثقیل ۱۴۰ تنی در این بندر مستقر می‌شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه عمده مراودات تجاری بنادر استان بوشهر با کشور امارات است گفت: با توجه به مسافت طولانی این محور می‌طلبد در بحث تعرفه بازنگری لازم با هدف رونق بنادر استان بوشهر انجام شود.

وی تصریح کرد: اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در راستای جلب رضایت حداکثری جامعه هدف اهتمام جدی داشته و در این زمینه با تمام توان و ظرفیت پای کار آمده است.

شکیبی نسب اظهار کرد: در نشست‌های هم اندیشی با تجار و بازرگانان با بهره‌گیری از ایده‌ها و دیدگاه‌های آنان برای گره گشایی از مشکلات فراروی رونق بنادر استان بوشهر استفاده می‌شود.

وی یادآور شد: میانگین بازه زمانی انجام تشریفات گمرکی به واسطه دخیل بودن ۲۷ دستگاه اجرایی بسیار زمان بر است که امید است در جهت تحقق توسعه دریا محور برای سرعت بخشی به این فرایند راهکار لازم اعمال شود.

شکیبی نسب افزود: بنادر استان بوشهر از شاخصه‌های مختلفی خروج کالاهای متروکه سنواتی، رعایت الزامات ایمنی و نُرم تخلیه و بارگیری از بنادر پیشتاز کشور هستند و با چنین جایگاهی بستر خوب و مناسبی برای ورود تجار و بازرگانان به بنادر این استان مهیا است.

کد خبر 6095396

دیگر خبرها

  • رفتار شیعیان باید موجب تقویت مذهب شود
  • تظاهرات دانشجویان، استکبار جهانی را به مرز بحران کشانده است
  • معاونت پرورشی باید در مدارس تقویت شود
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • زیرساخت‌های بندری استان بوشهر تقویت می‌شود
  • امام جمعه قم: با اجرای طرح نور انصافاً تغییر ایجاد شده
  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است
  • زمین لرزه فاریاب خسارتی نداشت