Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلای این شهر بیان کرد: کلیات طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن تصویب شد و در این راستا مالکان با افراد کم برخوردار جامعه مدارا کنند و افزایش اجاره بها در کلان شهرها ۲۵ و سایر شهرهای ۲۰ درصد را رعایت کنند.

وی به هفته قوه قضائیه و سخنان مقام معظم رهبری با مسوولان دستگاه قضایی کشور اشاره کرد و افزود: طبق گفته مقام معظم رهبری، با مقاومت مردم و مسوولان دلسوز و جوانان انقلابی اوضاع کشور متحول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطیعی به ضرورت امنیت روانی جامعه اشاره و تصریح کرد: قوه قضائیه با همراهی، همکاری و هم‌افزایی مجلس و دولت اقدامات را دنبال کند تا شاهد رفع مشکلات در آینده نزدیک با اجرای طرح‌های اقتصادی دولتمردان باشیم.

وی حقوق بشر آمریکایی را طنزی تلخ عنوان کرد و گفت: در روز ۱۲ تیرماه هواپیمای مسافربری ایران توسط ناو آمریکایی در خلیج فارس مورد اصابت موشک قرار گرفت و ۲۹۰ هموطن به شهادت رسیدند که همین حادثه گواه این نکته است که ادعای حقوق بشر آمریکایی دروغ بزرگی است که باید افشا شود.

مطیعی خاطرنشان کرد: مداخله در امور سیاسی کشورهای مختلف برای تغییر رژیم، ۶۲ کودتای موفق در کشورهای جهان برای رسیدن به منافع خود، حمایت از گروه‌های تروریستی (داعش و القاعده)، ترور سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تحریم‌های دارویی و اقتصادی، تنها چند نمونه از مصداق بارز رویکرد ضد حقوق بشری آمریکا است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: با توجه به افزایش دما، صرفه‌جویی در مصرف آب و برق به عنوان واجب شرعی و لازم عقلی مورد توجه باشد.

برچسب‌ها نماینده ولی فقیه در استان سمنان سمنان نرخ اجاره بها صرفه جویی در مصرف آب مرتضی مطیعی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان دولت سیزدهم حقوق بشر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در استان سمنان سمنان نرخ اجاره بها نماینده ولی فقیه در استان سمنان سمنان نرخ اجاره بها صرفه جویی در مصرف آب مرتضی مطیعی شورای سیاست گذاری ائمه جمعه خطبه ها دامغان دولت سیزدهم حقوق بشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، پریسا نجفی معاون اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ساماندهی و شناسه‌دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه خبر داد و گفت: شناسایی و ساماندهی وضعیت هویتی و شناسه ملی انواع اشخاص حقوقی در اولویت این اداره کل قرار داشته به نحوی که در اواخر سال گذشته و در یک اقدام جهادی با هدف ساماندهی و شناسه دار کردن پایگاه‌های نماز جمعه در سراسر کشور، ۱۷۵ شناسه ملی به پایگاه‌های نماز جمعه تخصیص یافت.

نجفی در ادامه تاکید کرد: پایگاه‌هایی که برای انجام امور مالی خود نیاز به شناسه ملی دارند باید اطلاعات خود را به اداره کل پایگاه اطلاعات اشخاص حقوقی سازمان ثبت ارائه کرده تا پس از بررسی و تأیید مستندات، شناسه ملی به آن‌ها تخصیص یابد.

وی تصریح کرد: همچنین اشخاص حقوقی مذکور مکلف‌اند هر گونه تغییر در اطلاعات را ظرف مدت ۲۴ ساعت، به این اداره کل اعلام کنند.

کد خبر 6089853

دیگر خبرها

  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • دولت قانون ساماندهی اجاره بها را تا قبل از شروع فصل جا به جایی مستاجران اجرایی کند
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه در سال گذشته ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • تعیین سقف افزایش اجاره‌بها؟ | جزئیات مشوق‌های مالیاتی و غیرمالیاتی برای موجران
  • خبر خوب برای مستاجران ؛ اجاره‌بها زیاد ممنوع !
  • مصوبات ساماندهی اجاره‌بها/ تعیین محدوده افزایش
  • مصوبه مجلس درباره ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها
  • جزئیات مصوبه ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بهای مسکونی