Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رسانه دولتی KCNA، دولت کره‌شمالی این اظهارات را امروز (جمعه) هنگام اعلام نتایج تحقیقاتی درباره یافتن چگونگی ثبت اولین مورد در این کشور، بیان کرد. این اظهارات به عنوان تلاشی برای منحرف کردن و سرزنش همسایه جنوبی تلقی می‌شود.

پس از این بیانیه، دولت به مردم دستور داد که با هوشیاری با چیزهای بیگانه که توسط باد و سایر پدیده‌های آب و هوایی و بالن‌ها در مناطق مختلف در امتداد خط مرزی قرار می‌گیرند، برخورد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس یافته‌های مقامات کره‌شمالی، یک سرباز ۱۸ ساله و یک مهدکودک پنج ساله که در اوایل آوریل با مواد ناشناس در تپه‌ای اطراف پادگان و محله‌های مسکونی در شرق شهرستان کومگانگ تماس گرفتند، علائم را نشان دادند و بعدا آزمایش‌شان مثبت اعلام شد.

در بیانیه آمده است: «نتایج تحقیقات نشان داد که چندین نفر که در اواسط آوریل از منطقه ایفوری در شهرستان کومگانگ استان کانگوون به مرکز شهر آمده بودند، تب داشتند و افزایش شدید موارد تب در میان مخاطبان آنها مشاهده شد.»

بیشتر بخوانید:

مبارزه گسترده کره شمالی با بیماری جدید | تیم‌های پزشکی راهی محل شیوع شده‌اند

KCNA گفت همه موارد تب دیگر گزارش شده در این کشور تا اواسط آوریل به دلیل بیماری‌های دیگر بوده است، اما جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

کد خبر 687395 برچسب‌ها كروناويروس کره جنوبی کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس کره جنوبی کره شمالی کره شمالی و کره جنوبی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدرحمان هاشمی با اعلام این خبر بیان کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه و مجروح شدن یک نفر در یکی از روستاهای شهرستان کوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی کوار افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شده و در عملیاتی غافل‌گیرکننده متهم را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلاشنیکف نیز از وی کشف کردند.

سرهنگ سیدرحمان هاشمی با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه علت تیراندازی را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

کد خبر 6090364

دیگر خبرها

  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس
  • یخبندان و سرما در راه خراسان جنوبی/ صدور هشدار سطح زرد
  • پیشتازی ایران در تشخیص مالاریا / مورد بومی ابتلا در کشور گزارش نشده است
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • رسانه‌های بیگانه چگونه زنان را عامل رسیدن به اهداف خود می کنند؟
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • شیوع بیماری ناشناخته در بدخشان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد