Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:24:19 GMT

جدایی شوکه‌کننده ۲ ستاره سرشناس از جمع سرخپوشان

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۶۷۷۱

جدایی شوکه‌کننده ۲ ستاره سرشناس از جمع سرخپوشان

به گزارش ایرنا، در شرایطی که به نظر می‌رسید احمد نوراللهی و مهدی قایدی، ۲ ستاره ایرانی تیم  شباب الاهلی امارات در این تیم باقی بمانند و قراردادشان نیز تمدید شود، حال خبر رسیده که هر ۲ نفر در لیست خروج لئوناردو ژاردیم، سرمربی جدید و فرانسوی سرخپوشان قرار گرفته‌اند.

سایت ترانسفر مارکت ساعتی قبل در پروفایل شخصی این ۲ بازیکن، مقابل نام باشگاهی را خالی گذاشته است و آنها را ۲ بازیکن بدون تیم معرفی کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی یکی از رسانه‌های اماراتی اعلام کرد نوراللهی مورد توجه کادر فنی شباب الاهلی نیست و باید از این تیم جدا شود.

حال باید دید طی روزهای آتی چه تصمیمی به صورت رسمی اعلام خواهد شد. پیش از این شاهد اخبار و شایعات متعدد و ضد و نقیضی درباره این ۲ ستاره ایرانی بودیم.

برچسب‌ها احمد نوراللهی مهدی قایدی شباب الاهلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: احمد نوراللهی مهدی قایدی شباب الاهلی احمد نوراللهی مهدی قایدی شباب الاهلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری

چند وقت پیش بود که مهدی قائدی تمام عکس‌های خود با ستاره معصومی را از صفحه اینستاگرام خود پاک کرد. پس از آن شایعه شد قادی از همسر خود جدا شده است که پس از مدتی این موضوع تایید شد.

صفحه اصلی اینستاگرام ستاره معصومی بسته است و او حالا در صفحه جدیدی فعالیت می‌کند. ستاره معصومی پس از شایعه بالاکشیدن ملک و املاک مهدی قائدی که از سوی یک روزنامه مطرح شد، با انتشار یک استوری اینستاگرامی نوشت: می‌رسد آن روز که چرخ بر مدار حق گردد؛ بار کج به منزل نمی‌رسد!

دیگر خبرها

  • تصمیم مهم مهدی قایدی برای فصل آینده
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی؛ جهانبخش از تنهایی درمی‌آید؟
  • هلندی‌ها به دنبال ملی پوش استقلالی/ مهدی قایدی در مسیر جهانبخش؟
  • مهدی قایدی به فوتبال هلند می‌رود؟
  • اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات (عکس)
  • (عکس) اولین واکنش همسر مهدی قایدی به شایعات
  • شکست سکوت همسر سابق مهدی قایدی با یک استوری