Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@20:01:58 GMT

چهار پناهجوی دیگر در تگزاس جان باختند

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۶۸۴۰

چهار پناهجوی دیگر در تگزاس جان باختند

چهار پناهجو درپی تصادف یک وسیله نقلیه در تگزاس واقع در جنوب آمریکا در حالی که سعی داشتند از یک ایست بازرسی مهاجرتی فرار کنند، جان باختند.

به گزارش مشرق، کنسولگری مکزیک در شهر مرزی لاردو در تگزاس با صدور بیانیه ای اعلام کرد که دو شهروند مکزیکی، یک تبعه گواتمالا و فرد دیگری که هویتش نامشخص است، در این حادثه قربانی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راننده کامیون که شهروند آمریکایی است به همراه دو نفر دیگر که گمان می رود گواتمالایی باشند، در بیمارستان بستری شدند.

این حادثه چند روز پس از جان باختن ۵۳ نفر در کامیونی رها شده در تگزاس که مرگبارترین نمونه قاچاق انسان در تاریخ آمریکا ارزیابی شد، روی داد.

مقام های محلی صحنه حادثه را با کشف اجسادی انباشته شده در تریلر داغ توصیف کردند. دمای هوا در منطقه ای که کامیون آنجا پیدا شد، به بیش از ۳۹ درجه سانتیگراد می رسید و هیچ منبع تامین آب در داخل تریلر که دستگاه تهویه هوای فعالی نیز نداشت، موجود نبود.

راننده این کامیون که شهروند تگزاس بود بازداشت و به همراه یک فرد دیگر به قاچاق انسان متهم شد. دو فرد دیگری که گمان می رود در این حادثه دست داشته اند، به مالکیت سلاح گرم متهم هستند و بدون اسناد در آمریکا زندگی می کنند.

به گفته مقام های مکزیکی و گواتمالایی، در میان قربانیان این کامیون ۲۷ شهروند مکزیکی، ۱۴ هندوراسی، ۸ تبعه گواتمالا و ۲ فرد اهل سالوادور حضور داشتند.

مقام های محلی معتقدند که قربانیان در طرف آمریکایی مرز با مکزیک سوار کامیون شده و احتمالا پس از عبور از مرز در یک خانه مخفی پنهان شده بودند.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت پناهجویان ایالت تگزاس ایالات متحده آمریکا تگزاس آمریکا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر گفت: ساعت ۱۴:۱۹ امروز گزارش واژگونی مینی بوس به اورژانس ۱۱۵ اعلام شد که بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد و چهار دقیقه بعد آمبولانس ها به صحنه تصادف رسیدند.

 

دکتر محمدجواد یزدانی افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان برای خدمت رسانی سریع و به موقع، فراخوان شدند.


وی ادامه داد: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و ۳ آقا بودند و از ناحیه سر وصورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند، به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.


دکتر یزدانی گفت: این حادثه فوتی نداشت.

 

دیگر خبرها

  • آتش سوزی کامیون حامل بیسکویت در محور فهرج ـ زاهدان
  • برخورد کامیون با وانت یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت
  • ۱ فوتی و ۱ مصدوم در برخورد پراید با کامیون در محور قصرشیرین به سرپل‌ذهاب
  • یک کشته در برخورد دو کامیون در آزاد راه اصفهان- شیراز
  • کامیون حامل بیسکویت طعمه حریق شد
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • تصادف شدید نیسان با پژو در پارس آباد / 4 نفر جان باختند
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر