Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@09:44:12 GMT

میرشاد ماجدی بدون رای مجمع رئیس فدراسیون شد!

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۶۹۹۱

میرشاد ماجدی بدون رای مجمع رئیس فدراسیون شد!

در حالی که دو ماه تا برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال باقی مانده، میرشاد ماجدی سرپرست موقت فدراسیون از همین حالا خودش را رئیس فدراسیون فوتبال معرفی می کند!

به گزارش تابناک ورزشی؛ میرشاد ماجدی، سرپرست موقت فدراسیون فوتبال دیروز برای حضور در مراسم ختم پدر یکی از اهالی رسانه و همدردی با محمود عبداللهی، مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سفارش بنر داد و در کمال تعجب خودش را به جای سرپرست موقت فدراسیون، رئیس فدراسیون فوتبال معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق فراخوان منتشر شده در سایت فدراسیون فوتبال، مجمع انتخاباتی فدراسیون برای تعیین رئیس و دو نایب رئیس و یک عضو هیات رئیسه روز هشتم شهریور ماه برگزار می‌شود و بسیاری از کارشناسان مدعی هستند میرشاد ماجدی سرپرست فعلی فدراسیون که به صورت موقت عهده دار این منصب است برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون حتماً باید از منصب سرپرستی استعفا کند اما میرشاد ماجدی نه تنها خیال استعفا ندارد بلکه از همین حالا خودش را رئیس فدراسیون معرفی می کند. 

کاش ماجدی به حق رای اعضای مجمع و همچنین حق رقابت سایر کاندیداهای ریاست احترام بگذارد و اینطور علنی خود را پیشاپیش رئیس فدراسیون قلمداد نکند.

در این میان طرفداری نوشته میرشاد ماجدی مثل خیلی ها بنری سفارش داده و در کمال تعجب زیر این پیام تسلیت، خودش را رئیس فدراسیون فوتبال معرفی کرده است. این در حالی است که او در حال حاضر سرپرست موقت فدراسیون فوتبال است، نه رئیس فدراسیون!

شاید میرشاد ماجدی مدعی شود که این بنر را کارکنان فدراسیون سفارش داده‌اند و اشتباه از سوی آنها بوده است اما او شخصا در مراسم مسجد میدان کاج سعادت‌آباد شرکت کرد و می‌توانست دستور به اصلاح این اشتباه یا برکندن بنر را بدهد اما حداقل ماجرا این است که از این موضوع بدش نیامده و بر عنوان ریاست برای خودش صحه گذاشته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور میرشاد ماجدی فدراسیون فوتبال ریاست فدراسیون فوتبال حسین طائب مذاکرات دوحه کنکور سرپرست موقت فدراسیون فدراسیون فوتبال رئیس فدراسیون میرشاد ماجدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۶۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، نشست اعضاء هیات رییسه فدراسیون دو و میدانی امروز(پنج‌شنبه)با حضور حسین مطیعی سرپرست این فدراسیون برگزار و در طی آن اعضاء حاضر چند مصوبه نیز در راستای پیشبرد اهداف ورزش اول المپیک در کشورمان داشتند.

بر همین اساس،مهم ترین مصوبه نشست امروز صدور مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون دو و میدانی بود که مورد توافق میان اعضاء قرار گرفت.

همچنین ،اعزام ورزشکاران به رقابت‌های بین المللی در راستای کسب سهمیه المپیک و پیگیری امور جاری فدراسیون نیز از دیگر مصوبات نشست اعضاء هیات رییسه بود.

لازم به ذکر است، در این نشست همچنین برگزاری چهارمین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع)به میزبانی شهر مشهد مقدس نیز مورد تاکید اعضاء قرار گرفت که در پی آن مقرر شد،پس از بررسی‌های صورت پذیرفته از سوی فدراسیون و با هماهنگی‌های لازم با فدراسیون جهانی دو و میدانی زمان دقیق برگزاری این مسابقات مشخص و اعلام شود.

کد خبر 6088723

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا معرفی شد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • باشگاه‌های لالیگایی در خطر محرومیت از حضور در رقابت‌های اروپایی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد