Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@07:45:01 GMT

قطعی آب در شهرضا باید مدیریت شود

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۷۰۲۳

قطعی آب در شهرضا باید مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حجت‌الاسلام محسن طالب‌پور امام جمعه موقت شهرضا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: امروز در جامعه سن ازدواج افزایش پیدا کرده است و دختر و پسرهای فراوانی منتظر فراهم شدن زمینه ازدواج هستند اما موانعی برای ازدواج در خانواده‌ها وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهریه‌ سنگین خوشبختی نمی‌آورد و یکی از شلوغ ترین دادگاه‌ها، دادگاه خانواده است، افزود: سنت‌های غلط، جهیزیه و مهریه سنگین، خریدهای تجملاتی، به رخ کشیدن ثروت‌، اسراف در جلسات عروسی، برگزاری جلسات در تالارها و هتل‌ها موانع جدی از دید مقام معظم رهبری برای ازدواج است.

طالب‌پور با تأکید بر اینکه باید از تجربه موفق دوران کرونا استفاده کرده و ازدواج آسان را احیا کنیم، گفت: مجالس عزا و عروسی در دوران کرونا با کمترین هزینه انجام شد، در این ایام تعداد ازدواج‌ها افزایش پیدا کرد، بعضی از جلسات برای اموات بسیار پر هزینه بود که در حال حاضر کمتر شده است.

امام جمعه موقت شهرضا با تأکید بر اینکه از دولتمردان انتظار می‌رود در زمینه پرداخت مالیات اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی بیشتری انجام دهند، بیان کرد: بعد رسانه‌ای دولت باید تقویت شود، لازم است در بحث مالیات مردم را توجیه کرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی عنوان کرد: امروز با دوگانه برخورد کردن استکبار جهانی روبه‌رو هستیم، کشوری که ادعای حقوق بشر دارد، بدترین جنایات را انجام می‌دهد.

طالب‌پور ادامه داد: آمریکا تنها کشوری است که از بمب اتم استفاده کرده و بیشترین کلاهک هسته‌ای را دارد، کشوری که بیشترین درآمدش از فروش سلاح است، در بسیاری از جنگ‌ها نقش اول را دارد و به بهانه سلاح کشتار جمعی عراق را اشغال کرد، ادعای حقوق بشر می‌کند.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به اینکه امروز در آمریکا سیاه‌پوستان از حداقل امکانات اجتماعی محروم هستند، گفت: حمله نظامی به طبس، ترور شخصیت‌ها، حمله به هواپیمای مسافربری و تحریم‌های ظالمانه حتی در بخش دارو از جنایت‌های استکبار جهانی است.

وی با اشاره به 6 تیر ماه سالروز ترور مقام معظم رهبری بیان کرد: یکی از معجزه‌های انقلاب اسلامی سالم ماندن مقام معظم رهبری در این ترور بود و خدا ایشان را برای این مسؤولیت نگه داشت.

طالب‌پور با اشاره به دیدار مسؤولان دستگاه قضا با رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب در این دیدار بر مبارزه جدی با فساد در ابعاد مختلف تأکید کردند، با استقرار دولت سیزدهم و با اقدامات خوب در قوه قضائیه میزان رضایتمندی مردم بیشتر شده است.

امام جمعه موقت شهرضا با اشاره به قطعی و اُفت فشار آب در ۴۸ ساعت گذشته در شهرضا خاطرنشان کرد: قطعی آب در شهرضا باید مدیریت شود و از قبل به مردم اطلاع‌رسانی شود، در بعضی از محله‌ها فشار آب زیاد است و در بعضی دیگر آب قطع است، بر اساس اعلام اداره آبفا امروز مشکل قطعی و اُفت فشار آب در شهرضا برطرف می‌شود.

انتهای پیام/۶۳۱۰۱/ق/

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه موقت شهرضا قطع آب افت فشار آب ازدواج آسان حقوق بشر آمریکایی امام جمعه موقت شهرضا طالب پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان با اشاره به بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر، گفت: اکنون به صورت میانگین، ۴۲.۵ درصد از میانگین حجم آب مخازن سد‌های استان گلستان آبگیری شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، ایرج حیدریان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بارش‌ها و سیلاب‌های اخیر، اظهارداشت: اکنون به صورت میانگین، 42.5 درصد از میانگین حجم آب مخازن سد‌های استان گلستان آبگیری شده است.

وی افزود: پارسال در چنین روزی، میانگین آب مخازن سد‌های استان 6.3 درصد بود. ذخیره سد بوستان 62 درصد، وشمگیر 32 درصد و نگارستان نیز 60 درصد است.

به مسیر سدها نزدیک نشوید

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان گلستان با اشاره به رهاسازی آب سد گلستان، ادامه داد: آب سد گلستان در آستانه سرریز و از امروز، رهاسازی درحال انجام است.

وی افزود: با توجه به بارش‌های اخیر و ورود سیلاب به سد گلستان، به منظور مدیریت حجم آب مخزن سد مذکور، بخشی از آب سد از ساعت 16 امروز  رهاسازی شده است. با توجه به بارش‌های مناسب سال آبی جاری و در آستانه سرریز شدن سد، برای چهارمین مرحله در سال آبی جاری، رهاسازی آب سد انجام می‌شود.

حیدریان گفت: رهاسازی آب برای مدیریت یکپارچه منابع و مصارف بهره برداران مجاز حاشیه گرگانرود و ایجاد ظرفیت خالی در سد گلستان برای مدیریت و ذخیره سازی بخشی از سیلاب‌های احتمالی در فصل بهار است.

وی به همه مردم به ویژه کشاورزان و ساکنان محترم روستاها و شهرهای مسیر گرگانرود تاکید کرد: از نزدیک شدن به حریم رودخانه‌ها و پایاب سد گلستان خودداری کنند.

استان گلستان دارای 14 سد بزرگ مخزنی به نام‌های کوثر، شهیدچمران، بوستان، گلستان، وشمگیر، نگارستان، شهید ایمری، شهید قربانی، شهید دستغیب، کرند، دانشمند اینچه برون، آلماگل و آلاگل است.

انتهای پیام/581

 

دیگر خبرها

  • ۴۲ درصد سد‌های استان گلستان آبگیری شد
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • دولت امنیت شغلی کارگران را فراهم سازد/ کارگر رکن تولید
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور