Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز امام جمعه کرج گفت: کسانی که در تنور گرانی مسکن می‌دمند در تنور جهنم خود می‌دمند؛ بخشی از گرانی مسکن متعلق به دخالت برخی از افراد بی وجدان و خدا نشناس است.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۱۰ تیرماه کرج با اشاره به برگزاری فریضه حج، گفت: حج فرصت بسیار خوبی برای ایجاد وحدت بیشتر بین مسلمانان جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه کرج با بیان اینکه برائت از مشرکان و استکبار ستیزی در حج از اقدامات بسیار خوب در مقابل استکبار و دشمنان اسلام است، افزود: اگر اجتماع حج  به درستی احیا و انجام شود کشورهای مانند فلسطین، لبنان و یمن تحت سلطه  و اشغال طاغوتیان قرار نمی‌گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حج باید بتواند منافع عمومی مسلمانان را تامین کند و انجام حج آثار زیادی بر جامعه مسلمین دارد، افزود: امروز یکی از مهمترین جلوه‌های وحدت امت اسلامی در جهان مراسم حج است. مسلمانان جهان اسلام همگی در اعمال حج همه اتفاق نظر دارند و به فضل خدای تعالی شکافی در این زمینه وجود ندارد.

حسینی همدانی در ادامه خطبه‌های امروز به فرارسیدن سالروز پیوند بین حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و اهمیت موضوع ازدواج اشاره و تصریح کرد: همه ما باید برای فراهم شدن لوزام ازدواج جوانان تلاش کنیم؛ کم کاری در این بخش پذیرفته نیست.

وی با بیان اینکه افراد نباید خود را درگیر تشریفات زاید کنند، گفت: عدم ازدواج جوانان برای بیگانان هم فرصت فراهم می کند و دشمنان سعی می کنند که جامعه را به سمت بی بندوباری و و تزلزل خانواده بکشانند و در این فرصت باید به این موضوع اهتمام داشت.

امام جمعه کرج با اشاره به ابلاغ سیاست‌های کلی ازدواج به قوای سه گانه، گفت: سیاست‌ها در ۱۶ بند با محتوی بسیار عالی راه‌های هر بخش را تعیین کرده و اگر قوای سه گانه به وظایف ابلاغی خود عمل کنند مشکلات این بخش مرتع می‌شود اما متاسفانه دستگاه‌ها به وظایف خود در سیاست‌های ابلاغی ازدواج عمل نمی‌کنند.

حسینی همدانی اظهار کرد: باید برای رفع موانع ازدواج جوانان راهکاری مناسبی اجرا شود و ایجاد مسکن و شغل برای تسهیل گری در ازدواج جوانان مهم است. افرادی که مسکن برای در اختیار قرار دادن در اختیار جوانان دارند در این زمینه کمک و مساعدت کنند و این فرصت را وسیله ای برای بهره برداری معنوی خود قرار بدهند.

وی افزود: واحدهای معاملات ملکی باید بدانند کسانی که در تنور گرانی مسکن می‌دمند در تنور جهنم خود می‌دمند؛ بخشی از گرانی مسکن متعلق به دخالت برخی از افراد بی وجدان و خدا نشناس است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی ازدواج جوانان گرانی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی

لاپید: برای خرید از سوپرمارکت باید وام بگیریم! نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی: هر دقیقه یک بار یک پیامک دیگر افزایش قیمت‌ها ارسال می‌شود. همه‌چیز، هر چیزی که قابلیت افزایش قیمت دارد، گران می‌شود. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077979 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • ازدواج آسان راه حل مسئله جوانی جمعیت است
  • کاریکاتور/ گرانی سرسام‌آور در سرزمین‌های اشغالی
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • ترکیب احتمالی بایرن: آماده انتقام در جهنم مونیخ
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • کاهش هزینه‌های ازدواج جوانان اولویت طرح وصال شیرین
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • رئال تهدید شد: جهنم سرخ منتظرتان است!‏
  • ۸۸ درصد متقاضیان در قم تسهیلات ازدواج دریافت کردند