Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امور جوانان ورزش و جوانان لرستان از برگزاری برنامه های متنوع در هفته ازدواج امسال خبرداد.

به  گزارش  خبرنگار گروه جوانان خبرگزاری  برنا از لرستان ؛  شهاب مولایی روز جمعه در حاشیه برگزاری نمایشگاه هفته ازدواج که در  مصلی الغدیر خرم آباد با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان در جریان برنامه شمیم خدمت نماز جمعه  برپا شده بود ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز ازدواج حضرت علی (ع) وحضرت  فاطمه ( س) و هفته ازدواج ، اظهار کرد: توجه به نیازهای اساسی جوانان و پاسخگویی به مشکلات آنان از جمله اولویت‌های اساسی و از مهمترین مسائل ملی و دغدغه خاطر همه تصمیم‌گیران و تصمیم سازان توسعه اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  ازدواج در فرهنگ اسلامی  وسیله محکم تکمیل دین و تکامل اخلاق ، تامین سلامت جامعه و دوام و بقاء نسل بوده و زمینه ساز پرورش جنبه‌های اجتماعی و پذیرش مسئولیت های فردی ، عبودی و اجتماعی مسلمانان است ؛بنابراین تسهیل امر ازدواج و تحکیم بنیان خانواده و سامان بخشیدن به زندگی نسل جوان در همه ادوار مورد تاکید اسلام بوده و امروز نیز در سرلوحه توجهات نظام مقدس جمهوری اسلامی  برای ساماندهی امور جوانان است .

معاون امور جوانان ورزش و جوانان لرستان  تصریح کرد: اهمیت مسئله چنان است که قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 24/ 8 / 1400  با محوریت جوانان در آستانه ازدواج یا  زوجین جوان ، درمان زوجین نابارور و پیشگیری از درمان ناباروری ، حمایت های دوران بارداری و شیردهی ، حمایت از مادران ، حمایت از گرو های جهادی ، تسهیلات آموزشی ، تسهیلات مسکن ، مشوق‌های اقتصادی، تسهیلات شغلی و  خدمات اجتماعی بعنوان یک سند بالادستی بر حمایت از خانواده به عنوان رکن رکین جامعه اسلامی تأکید نموده است .

مولایی با بیان اینکه با بهره گیری از ظرفیت های درون و برون‌سازمانی برنامه‌های متنوعی برای این هفته تدارک دیده شده است، گفت : برگزاری جلسات ستاد ساماندهی امور جوانان با محوریت تقسیم کار دستگاهی ویژه برنامه‌های هفته ازدواج ، برگزاری کارگاههای مشاوره رایگان قبل از ازدواج  ، برگزاری همایش تجلیل از زوجین موفق و فعالین  و خادمین ازدواج  در استان ، برگزاری نشست‌های تخصصی جوانان با کارشناسان و صاحبنظران حوزه ازدواج  ،خانواده ، جمعیت و فرزندآوری  ، برگزاری نشست‌های تخصصی با خبرگزاری ها و اصحاب رسانه برای استفاده از ظرفیت رسانه های دیداری  ،شنیداری و مجازی برای ایجاد  جامعه  ای خانواده محور و تحکیم و تقویت بنیان خانواده ها بر اساس الگوی اسلامی ایرانی ، برپایی ایستگاه‌های مشاوره رایگان در اماکن عمومی و پر ازدحام شهری و ده‌ها برنامه فرهنگی اجتماعی از جمله برنامه هایی است که برای این هفته تدارک دیده شده است.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوانان هفته ازدواج امور جوانان ذیحجه هفته ازدواج امور جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری مرکزی گفت: رویکرد این جایزه نسبت به سال گذشته متفاوت است و علاوه بر معرفی دستگاه‌های اجرایی برتر به ستاد ملی جمعیت، مرحله استانی این رویداد با هدف حل بحران جمعیت و هوشیارسازی جامعه برگزار خواهد شد.
مفتح زاده افزود: سال گذشته استان مرکزی در زمره ۱۰ استان برتر در حوزه جمعیت و جوانی کشور قرار گرفت و امید است با همکاری دستگاه‌های اجرایی این رتبه امسال هم محقق شود.
او ادامه داد: این رویداد در هفت محور خانواده برتر، رسانه برتر، دستگاه اجرایی برتر، مدیر برتر، مؤسسات غیر دولتی برتر، نهاد مردمی برتر و نخبگان و متفکران برتر در حوزه جمعیت برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • برگزاری بیش از ۷۰۰ برنامه کشوری در دهه کرامت
  • برنامه ریزی برای واگذاری۲هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • حفظ کیان خانواده سلامت جامعه را ارتقا می‌دهد
  • تهاجم فرهنگی در کمین جوانان و خانواده هاست
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • برگزاری دومین رویداد جمعیت در پایان اردیبهشت
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور