Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: از ۲۶ خرداد تا ساعت ۲۴ نهم تیرماه، هشت‌هزار و ۷۴۹ نفر از حجاج ایرانی توسط پزشکان جمعیت هلال احمر ویزیت شدند و در مجموع ۳۵ هزار و ۹۷۴ مورد خدمت درمانی به زائران ارائه شده است.

به گزارش ایران اکونومیست از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، علی مرعشی از بستری ۷۸ نفر از حجاج ایرانی از ۲۶ خرداد تا نهم تیر ۱۴۰۱ خبر داد و گفت: در این مدت ۱۳ نفر در بخش سی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی. یو بستری شدند.

وی افزود: در این مدت ۱۱ هزار ۹۶۳ نسخه در مراکز درمانی سازمان پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر  مستقر در عربستان صادر شده است. 

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر تصریح‌کرد: آمار خدمات پاراکلینیکی شامل آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی و اکو به یک‌هزار و ۹۷۴ مورد رسیده است.

وی تعداد خدمات پرستاری شامل نوار قلب، سنجش فشارخون، گچ‌گیری، تزریقات، بخیه، سرم‌تراپی و پانسمان را نیز هفت‌هزار و ۱۶۴ مورد اعلام کرد.

مرعشی، ماموریت‌های امداد، مددکاری و انتقال بیماران را ۸۵۹ مورد عنوان کرد و گفت: به‌طور کلی ۳۵ هزار و ۹۷۴ مورد خدمت درمانی هم به زائران ارائه شده است.

طبق اعلام رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، در این مدت زمانی یک نفر از حجاج ایرانی فوت کرده‌ است.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: مکه مکرمه ، مدینه ، سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: مکه مکرمه مدینه سازمان امداد و نجات هلال احمر پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تماشای رودخانه فصلی در دهستان لانو از توابع بخش درح شهرستان سربیشه جان مرد ۵۵ ساله را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی و به نقل از روابط عمومی هلال احمر استان، محمدعلی کاوسی با بیان خبر فوق اظهار کرد: بنابر گزارش مرکز هماهنگی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، امروز یکشنبه شانزدهم اردیبهشت، گزارشی مبنی بر غرق شدن یک مرد ۵۵ ساله از دهستان لانو، بخش درح شهرستان سربیشه در رودخانه فصلی دریافت شد.

وی گفت: بلافاصله یک تیم از هلال احمر سربیشه برای جست‌وجوی جسد فرد مذکور به محل اعزام و نسبت به بیرون آوردن جسد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: این مرد روستایی از بالای سیل‌بند در حال تماشای جاری شدن رود فصلی بود که در اثر سرخوردگی پا، به داخل رودخانه افتاده است.

کد خبر 750891

دیگر خبرها

  • بهره مندی۵۰۰ نفر از اهالی روستای فیروزآباد شهرستان چهاربرج از خدمات درمان تخصصی جمعیت هلال احمر
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • نشست خبری رئیس جمعیت هلال احمر
  • افزایش پایگاه های امدادی هلال احمر در سمنان
  • واژگونی مینی‌بوس در آزاد راه قزوین- زنجان
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • تماشای رودخانه فصلی در سربیشه جان یک نفر را گرفت
  • جزیره قشم میزبان گروه پزشکان جهادی