Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-28@04:07:43 GMT

بازداشت عامل فروش الکل مسموم به کرمانی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۷۴۹۹

بازداشت عامل فروش الکل مسموم به کرمانی‌ها

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بم از بازداشت عوامل اصلی توزیع مشروبات الکلی در شرق استان که منجر به فوت و مسمویت تعدادی از شهروندان شده بود، خبر داد.

به گزارش ایمنا، بهنام جعفری اظهار کرد: درپی کسب گزارشی مبنی بر مسمومیت هفت نفر از شهروندان و فوت یک نفر از آنها بر اثر مصرف مشروبات الکلی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی، شامگاه گذشته محل اختفای دو نفر از عوامل اصلی ساخت و توزیع مشروبات الکلی توسط پلیس اطلاعات مورد شناسایی قرار گرفت.

دادستان بم ادامه داد: از محل اختفای متهمان بالغ بر یک هزار لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز و مقادیری مشروبات الکلی خارجی و موادمخدر کشف و ضبط شد.

وی خاطرنشان کرد: متهمان پس از تفهیم اتهام و صدور قرار تأمین متناسب بازداشت و تحقیقات تکمیلی در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بم در حال انجام است.

منبع: خبرآنلاین

کد خبر 585315

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بازداشت الکل الکل صنعتی مشروبات الكلي فروش مشروبات الکلی توقیف مشروبات الکلی خارجی دستگیری عاملان توزیع مشروبات الکلی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشروبات الکلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • تیراندازی در عروسی جان دو نفر را در عنبرآباد گرفت
  • تیراندازی در عروسی؛ تکرار یک رسم غلط ٢ قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی/ تکرار یک رسم غلط ٢ نفر قربانی گرفت
  • تیراندازی در عروسی دو نفر را به کام مرگ فرستاد
  • رسم غلط تیراندازی در عروسی عنبرآبادی‌ها دو قربانی برجای گذاشت 
  • دو زن قربانی تیراندازی در مراسم عروسی
  • تیراندازی در عروسی ۲ قربانی گرفت
  • رقابت بیش از ۴۵ هزار داوطلب کرمانی در کنکور