Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با اشاره به اجرای ۲۹۸ عنوان برنامه در قالب کنگره ملی شهدای استان، گفت: کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید لرستان اردیبهشت‌ ۱۴۰۲ در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

محمد محمودوند در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: استان لرستان در دوران انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از امنیت کشور و دفاع از حریم حرم شش هزار و ۵۴۴ شهید را تقدیم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای لرستان در نظر است اردیبهشت‌ماه سال آینده کنگره ملی شهدای لرستان در خرم‌آباد برگزار شود که در این راستا از سال گذشته فعالیت‌ها و اقداماتی در قالب ۲۲ کمیته و یازده ستاد شهرستانی کنگره ملی شهدای لرستان انجام گرفته است.

محمودوند با اشاره به تصویب و ابلاغ ۲۱۷ عنوان برنامه در ابتدای کار ستاد کنگره ملی کنگره ملی شهدای لرستان، ادامه داد: بعد از گذشت بیش از یک‌ سال، ۸۱ برنامه اضافه شد و در حال حاضر برنامه‌ها به ۲۹۸ عنوان رسیده است.

وی با اشاره به استفاده از ظرفیت‌های داخلی دستگاه‌های اجرایی استان برای برگزاری این کنگره ملی، گفت: در کمیته تالیف، ۱۵ درصد پیشرفت داشته‌ایم و این در حالی است که در کمیته‌های دیگر برنامه‌هایی برای تألیف کتاب با موضوع شهدای لرستان وجود دارد و این همپوشانی باید از طریق کمیته تألیف و تدوین ساماندهی داده شود تا اگر کتابی در یکی از کمیته‌ها قرار است منتشر شود با هماهنگی  منتشر شود.

مسئول اجرایی ستاد کنگره ملی شهدای لرستان با بیان اینکه رویکرد کنگره شش هزار و ۳۰۰ شهید استان مردم‌محوری است و مسئولان در راستای ارائه مطلوب‌ترین برنامه‌ها و ارتقا جایگاه شهرستان در این رابطه تمام تلاش خود را به کار گیرند تا کنگره‌ای در شأن و منزلت مقام و جایگاه شهدا برگزار شود، اظهار کرد: استاندار لرستان به عنوان رئیس ستاد کنگره شهدا و دبیر آن فرمانده سپاه استان است که برگزاری مطلوب آن در گرو همکاری، هماهنگی و حمایت دستگاه‌های شهرستان است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری دفاع مقدس استان لرستان دفاع مقدس انقلاب لرستان کنگره ملی شهدای لرستان ستاد کنگره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: تولید ۱۰ فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار عبدالرضا آزادی امروز در ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: کنگره‌های شهدا باید با جریان‌سازی و فراگیرانه بتواند ذهن عموم مردم را درگیر کند.

وی با اشاره به اینکه در دو سال گذشته هر کنگره شهدا حداقل یک فیلم سینمایی تولید کرده است و لازم است هر کنگره شهدا 50 تا 100 مستند پرمحتوا تولید کند، عنوان کرد: تولید 10 فیلم سینمایی در کنگره‌های شهدای سال گذشته و سال جاری که برگزار می‌شود، در دستور کار است.

مسئول بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه تدوین شناسنامه ایثار و شهادت یک کار هویت‌ساز در مقابل القای بی‌هویتی دشمن در جامعه است، مطرح کرد: در دومین کنگره شهدای این استان لازم است کار هنری و جریان‌ساز انجام شود.

آزادی با تأکید بر شهید‌محور بودن کنگره‌های شهدا، ادامه داد: نهضت سرگذشت‌پژوهی برای شناخت شهدا لازم است که باید برای آن کمبودهای موجود برطرف شود. باید با زبان هنر، یاد شهدا را در میان جامعه زنده نگه داشت.

وی با تأکید بر اینکه انتقال پیام شهدا به جوانان امروزی باید با زبان هنر انجام شود، گفت: هدف از برگزاری کنگره‌ها و یادواره‌های شهدا، جریان‌سازی فکری و امیدآفرینی است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • ۲۳۲ روستای بالای بیست خانوار لرستان به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا کردند
  • آغاز به کار ستاد برگزاری دومین کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی ۳۰۰ عنوان برنامه برای کنگره ملی شهدای کاشان
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • تولید ۱۰ فیلم سینمایی با موضوع شهدا در کشور
  • ۳۱۹ هزار هکتار از اراضی لرستان در قالب طرح جهش تولید زیر کشت رفته است
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان