Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه شمیم خدمت در محل مصلی الغدیر خرم آباد با محوریت ویژه‌ برنامه‌های هفته ازدواج با حضور سید آرش قیاسیان سرپرست جوانان ورزش وجوانان لرستان برگزار شد.

به  گزارش  خبرنگار گروه  جوانان خبرگزاری  برنا  از  لرستان  ؛ امروز دهم تیرماه برنامه شمیم خدمت در محل مصلی الغدیر خرم آباد و در جریان نماز جمعه این هفته با محوریت ویژه‌برنامه‌های هفته ازدواج به همت معاونت امور جوانان ورزش وجوانان لرستان و با حضور سید آرش قیاسیان سرپرست ورزش وجوانان لرستان ، شهاب مولایی معاون امور جوانان ورزش وجوانان استان ، عبدالله عزیزپور معاون ورزشی ورزش وجوانان استان و تعدادی از کارشناسان حوزه جوانان  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 سرپرست معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان با بیان  اینکه تقارن اول ذی الحجه با برگزاری نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته را به فال نیک می گیریم ، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت و پتانسیل منابر ائمه جمعه و جماعات به عنوان یک رسانه سنتی قوی با دایره وسیعی از مخاطبان می‌توانند در ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج های آسان  ، بهنگام و پایدار و همچنین تصحیح باورها و آداب و رسوم مانع و مزاحم ازدواج جوانان راهگشا باشد .

 

 

او افزود: به همین واسطه و در قالب برنامه شمیم خدمت با برپایی ایستگاه مشاوره رایگان ، با بهره گیری از اساتید مجرب مرکز تخصصی مشاوره ازدواج ماندگار خدمتگزار جوانان شرکت کننده در نماز جمعه این هفته خرم آباد بودیم .

 مولایی با اشاره به نقش بی بدیل مراکز تخصصی مشاوره ازدواج در دانش افزایی و توانمندسازی جوانان برای یک انتخاب آگاهانه و دوام و پایداری بنیان خانواده زوجین جوان، تصریح کرد  : یکی از برنامه‌های هفته ازدواج برپایی ایستگاه‌های مشاوره رایگان در اماکن عمومی و پر ازدحام شهری است که تقارن  روز اول ذی الحجه با برگزاری نماز جمعه این هفته خرم آباد فرصت مغتنمی بود تابا ارائه مشاوره های رایگان در این مکان معنوی حساس سازی لازم برای به میدان کشاندن ظرفیت های آموزشی و تبلیغی استان برای تسهیل ازدواج جوانان و ضرورت استفاده از مشاوره های قبل از ازدواج برای جوانان فراهم شد.

او ادامه داد: در برنامه شمیم خدمت این هفته علاوه‌ بر برپایی ایستگاه مشاوره رایگان ازدواج با همکاری سازمان مردم نهاد پویای افلاک و شبکه بهداشت شهرستان خرم آباد کتب و محصولات آموزشی حوزه ازدواج و خانواده در بین مراجعین و جوانان حاضر در نماز جمعه توزیع  شد.

لازم به ذکر است که برگزاری مسابقه فرهنگی مطلع عشق با محتوای ازدواج و خانواده از دیگر برنامه‌هایی بود که برای مراجعین به غرفه  جوانان  طرح ریزی  و اجرا شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نماز جمعه جوانان هفته ازدواج خرم آباد شمیم خدمت برنامه های هفته ازدواج برنامه شمیم خدمت جوانان لرستان جمعه این هفته ورزش وجوانان نماز جمعه خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا

کیومرث هاشمی به‌عنوان مهمان ویژه در دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، طبق برنامه‌ریزی انجام گرفته، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان امشب (شنبه هشتم اردیبهشت) در سفری کوتاه راهی بانکوک خواهد شد تا مهمان ویژه دیدار تیم ملی ایران برابر تایلند در فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ باشد.

هاشمی پس از دیدار با ملی‌پوش و حضور در دیدار نهایی رقابت‌های فوتسال قهرمانی آسیا، بامداد دوشنبه به تهران بازخواهد گشت.

گفتنی است دیدار فینال جام ملت‌های آسیا فردا یکشنبه ساعت ۱۴:۳۰ بین ایران و تیم میزبان برگزار خواهد شد.

تیم ملی فوتسال ایران ۱۲ قهرمانی آسیا را در کارنامه خود دارد.

منبع: ایرنا کد خبر 748416

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • وزیر ورزش و جوانان مهمان ویژه فینال فوتسال جام ملت‌های آسیا
  • اجرای ۴۰ ویژه برنامه دهه کرامت در گیلان
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • مصلا‌های نمازجمعه میزبان برگزاری میز‌های خدمت
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • اجرای ۲۹ ویژه برنامه در منطقه ۸ ویژه هفته فرهنگی اصفهان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • اجرای بیش از ۲۰ ویژه برنامه درهفته عقیدتی سیاسی