Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اقلید، مسئول اورژانس اقلید گفت: در ساعت ۱۵:۱۹ عصر امروز طی تماس با مرکز پیام اورژانس اقلید یک مورد غرق شدگی در آبشار تنگ براق گزارش شد که بلافاصله نزدیکترین تیم امدادی به محل اعزام شد.

مسئول اورژانس اقلید در ادامه افزود: علی‌رغم تلاش تیم امدادی اورژانس و احیای قلبی ریوی در صحنه ولی متاسفانه مصدوم ۲۴ ساله جان خود را از دست داد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن توصیه به رعایت نکات ایمنی در هنگام شنا، گفت: با توجه به گرمای هوا و افزایش سفر های تابستانی به این تفرجگاه ، اکیدا توصیه کرد از شنا کردن در مناطق ممنوعه خودداری کنید .

غرق شدن یک جوان 16 ساله در استخر کشاورزی

مسئول اورژانس فارس گفت: عصر امروز گزارشی مبنی بر غرق شدن جوان 16 ساله در استخر کشاورزی روستای غیاث آباد مرودشت دریافت کردیم.

بلافاصله یک دستگاه دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد اما متاسفانه علی‌رغم تلاش‌های صورت گرفته این جوان جان خود را از دست داد.

انتهای خبر/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: تنگ براق اقلید غرق شدن استخر کشاورزی مرودشت غرق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به حادثه سقوط فرد در کانال آب در اصفهان اظهار کرد: این حادثه ساعت ۱۱ و ۲۱ دقیقه به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شده است.

وی با اشاره به اعزام نیروهای امداد و نجات غواصی از ۲ ایستگاه ۵ و ۲۳ برای این حادثه ابراز کرد: اکیپ‌های غواصی فاصله ۲ کیلومتری بین ۲ دریچه آب بند را بررسی و در نهایت جوان حدوداً ۲۰ ساله را به صورت کاملاً بیهوش از آب خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه بر اساس اعلام نیروهای اورژانس متأسفانه این جوان جان باخته است، تصریح کرد: از آنجایی که این فرد با لباس در آب بوده به احتمال زیاد سقوط کرده و علت سقوط از سوی نیروی انتظامی در حال بررسی است.

کد خبر 6092012

دیگر خبرها

  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • مصدوم شدن مرد ۶۰ ساله براثر حمله خرس در دزفول
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • انتقال هوایی نوجوان ۱۳ ساله مسجدسلیمانی برای اهدای اعضاء
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب