Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادگاه عالی هند روز جمعه با انتقاد از «نوپور شارما» سخنگوی سابق حزب بهاراتیا جاناتا به خاطر تنش آفرینی با سخنان اهانت آمیز به ساحت مقدس پیامبر اسلام (ص)، اعلام کرد که وی باید از همه عذرخواهی کند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از تارنمای تلویزیون دهلی نو، دادگاه عالی هند در بیانیه ای تاکید کرد: این فرد به تنهایی مسئول اتفاقاتی است که در کشور روی می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر در ماه جاری، سخنان توهین آمیز نوپور شارما، اعتراض های گسترده ای را در هند رقم زد و چند کشور حاشیه خلیج فارس، دیپلمات های هندی را احضار کردند.

مسلمانان هند در بسیاری از مناطق این کشور در مخالفت با این سخنان، تجمعات اعتراضی برگزار کردند که در برخی شهرها، پلیس با معترضان درگیر شد. درگیری معترضان با پلیس دستکم دو کشته و تعدادی زخمی برجا گذاشت.

 

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: هند ، جامعه مسلمانان ، دهلی نو

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هند جامعه مسلمانان دهلی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای در جریان سی‌اُمین سفر استانی خود از بدو تصدی ریاست دستگاه قضا، چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) در سفری رسمی و در رأس هیئت عالی قضایی به استان هرمزگان سفر می‌کند.

رئیس دستگاه قضا و سایر مسئولان عالی قضایی در جریان این سفر، برنامه‌هایی را در راستای رفع مسائل و مشکلات حقوقی و قضایی مردم استان هرمزگان، ترتیب خواهند داد.

در جریان این سفر، نسبت به رفع مشکلِ مُزمن اهالی یکی از مناطق استان هرمزگان که بیش از نیم قرن استمرار داشته است، اقداماتی با حضور رئیس قوه قضاییه صورت خواهد گرفت.

برگزاری نشست هم‌اندیشی با فعالان اقتصادی و کارآفرینان و دست‌اندرکاران مناطق آزاد تجاری صنعتی کشور از دیگر برنامه‌های سفر رئیس دستگاه قضا به استان هرمزگان است.

کد خبر 6093769

دیگر خبرها

  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • رئیس قوه قضائیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رئیس دیوان عالی کشور: منشأ موج بیداری دانشجویان آمریکایی، انقلاب اسلامی است
  • وجدان مراکز علمی و دانشگاهیان در غرب بیدار شده است
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • عذرخواهی دومفریز از تئو هرناندز: اشتباه کردم که آن بنر را در دست گرفتم
  • عذرخواهی ناشر هندی بابت اقدام توهین‌آمیز به امام (ره)
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • نامه غریب‌آبادی به کمیسر عالی حقوق بشر برای سرکوب خشونت‌آمیز جنبش‌های دانشجویی حامی فلسطین