Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس گزارش رسانه های آمریکایی، پلیس شیکاگو در بیانیه ای اعلام کرد که  این تیراندازی حدود  ساعت یک و ۴۵ دقیقه بامداد جمعه اتفاق افتاده است. این پنج نفر هنگامی که درحال ترک محل کار خود بوده اند با یک فرد دیگر درگیری لفظی پیدا می کنند که فرد مظنون به سمت آنها تیراندازی می کند.

دو فرد که  حدود ۲۰ سال سن داشتند در محل تیراندازی کشته شده اند و سه نفر دیگر به بیمارستان منتقل شده اند  که حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس هنوز فرد تیرانداز را بازداشت نکرده است.

این تیراندازی درحالی اتفاق می افتد که شیکاگو اخیرا شاهد افزایش جنایت است به گونه ای که سال ۲۰۲۱  برای شیکاگو مرگبارترین سال در یک ربع قرن پیش بوده است.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام آرشیو خشونت مسلحانه، از زمان حمله نژادپرستانه در ۱۴ مه در فروشگاه مواد غذایی بوفالو در نیویورک که منجر به کشته شدن ۱۰ سیاه پوست و بازداشت یک نوجوان سفیدپوست ۱۸ ساله شد، حداقل ۶۳ تیراندازی جمعی در سراسر آمریکا رخ داده است. 

این آمار به این معنی است که در هر روز دو مورد تیراندازی دسته جمعی در این کشور به وقوع پیوسته است که شامل تیراندازی در ۲۴ می‌ در مدرسه ابتدایی راب در یووالدی تگزاس می‌شود که در آن ۱۹ دانش آموز و دو معلم کشته شدند. 

بر اساس داده‌های این نهاد، در یک سال گذشته، تیراندازی‌های جمعی در آمریکا بیش از ۱۹ هزار کشته و بیش از ۳۷ هزار مجروح به جای گذاشته است. 

همچنین در ۵ سال گذشته بیش از ۹۵ هزار نفر در آمریکا جان خود را در تیراندازی‌ها از دست داده و ۱۸۶ هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند. 

برچسب‌ها سلاح گرم خشونت مسلحانه ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلاح گرم خشونت مسلحانه ایالات متحده آمریکا سلاح گرم خشونت مسلحانه ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال

در ادامه مسابقات جام جهانی تیراندازی که در باکو آذربایجان در حال پیگیری است تیم‌های میکس تفنگ کشورمان امروز در خط آتش قرار گرفتند که نتوانستند در ادامه برای کسب مدال به رقابت بپردازند.

در این ماده تیم ۲ میکس کشورمان با ترکیب شرمینه چهل‌امیرانی و امیرمحمد نکونام با ۶۲۹ امتیاز نهم شد.

تیم یک ایران با ترکیب فاطمه امینی و پوریا نوروزیان با ۶۲۲.۱ امتیاز سی و پنجم شد. براین اساس کار ملی‌پوشان میکس بدون رسیدن به فینال به پایان رسید. 

در این ماده ۴۱ تیم حضور داشتند که ۲ تیم از چین برای طلا و تیم‌های ایتالیا و اتریش برای برنز رقابت خواهند کرد. 

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار بانوان در تفنگ ۱۰ متر
  • اولین تصاویر از درگیری مسلحانه اشرار در زاهدان | ویدئو
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • پیروزی مهم یاران قربانی قبل از پایان فصل
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • پایان مرحله نخست مسابقات آزاد تپانچه بانوان ایران با قهرمانی قربانی