Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@04:38:58 GMT

تمدید ۳ ساله قرارداد محمد صلاح با لیورپول

تاریخ انتشار: ۱۰ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۷۹۷۶

تمدید ۳ ساله قرارداد محمد صلاح با لیورپول

مهاجم مصری تیم فوتبال لیورپول قراردادش با این باشگاه انگلیسی را تمدید کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه لیورپول با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که محمد صلاح امروز (جمعه) قرارداد بلند مدت جدیدی با این باشگاه امضای کرده است.

البته باشگاه لیورپول اشاره‌ای به مدت دقیق این قرارداد نکرده، اما منابع خبری گفته‌اند که این قرارداد 3 ساله است و صلاح با دریافت حقوق هفتگی 400 هزار پوندی، پردرآمدترین بازیکن تاریخ لیورپول می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با امضای این قرارداد جدید، صلاح که قراردادش فصل آینده به پایان می‌رسید، می‌تواند مدت زمان حضورش در آنفیلد را به 9 فصل برساند. او در 5 فصل گذشته توانسته 156 گل در 254 بازی به ثمر برساند.

صلاح در این باره گفت: احساس فوق‌العاده‌ای دارم و برای بردن جام‌ها در این تیم هیجان زده‌ام. این یک روز شاد برای همه است. فکر می‌کنم می‌توانید در طول 5، 6 سال گذشته ببینید که تیم همیشه مسیر صعودی داشته است. فصل قبل به کسب 4 عنوان قهرمانی نزدیک بودیم، اما متاسفانه در هفته آخر 2 جام را از دست دایم. به نظرم در موقعیت خوبی هستیم تا باز هم برای کسب عناوین بجنگیم. ما خریدهای جدیدی داشته‌ایم و حالا فقط باید سخت تلاش کنیم و دیدگاه مثبتی به آینده داشته باشیم.

بلینگهام علاقه‌مند به حضور در لیورپول

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیورپول محمد صلاح لیورپول محمد صلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۷۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود

وینگر انگلیسی پس از حواشی فراوان در اسپانیا احیا شد و ممکن است در این کشور بماند.

طرفداری | میسون گرینوود، وینگر ۲۲ ساله و انگلیسی منچستریونایتد که به صورت قرضی در ختافه بازی می کند، احتمال ماندن در این تیم را در سر راه خود می بیند.

به گزارش اتلتیک، ختافه مذاکرات بر سر تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود را با منچستریونایتد آغاز کرده است. این وینگر 22 ساله در 32 بازی برای ختافه، ده گل زده و شش پاس گل داده است. منچستریونایتد ترجیح می دهد گرینوود را در انتقالی دائمی بفروشد و از فروش او درآمد کسب کند اما در صورت عدم دریافت پیشنهادی مناسب، ممکن است این انتقال قرضی را نیز در نظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • فرعون مصر در لیگ جزیره خوش درخشید
  • پیام کاپیتان بارسا: باید دو ساله تمدید کنید
  • تاریخ‌سازی فرعون در لیگ جزیره
  • آقای ثبات؛ محمد صلاح و ثبت یک رکورد بزرگ در لیگ برتر
  • آشتی صلاح و کلوپ با گلی دراماتیک؛ ستاره مصری درخشید و لیورپول را نجات داد
  • گل محمد صلاح به تاتنهام (لیورپول 1-0 تاتنهام)
  • تصمیم نهایی یورگن کلوپ در مورد صلاح
  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • یک آسیایی گزینه لیورپول برای جایگزینی صلاح
  • دلیل ناچو برای خودداری از تمدید قراردادش با رئال مادرید