Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی بیگدلی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: ظهر روز جاری به‌دنبال تماس با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر حمله سگ‌های ولگرد به پسر بچه ۶ ساله بلافاصله کارشناسان فوریت‌های پزشکی به محل حادثه اعزام شدند.

 وی بیان داشت: متاسفانه این کودک پیش از رسیدن تکنسین‌های اورژانس به صحنه حادثه، به دلیل شدت جراحت‌های ناشی از حمله سگ جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این دومین حادثه از این نوع در دامشهر قم در یک هفته اخیر است. ساعت ۱۳ روز چهارم تیرماه نیز اورژانس ۱۱۵ یک کودک بدحال که در منطقه دامشهر قم مورد حمله گروهی از سگ‌ها قرار گرفته بود را به بیمارستان شهدای قم انتقال دادند.

 به محض ورود کودک، به سرعت اقدام‌های اولیه انجام و در حالت احیا و سی‌.پی‌.آر قرار گرفت و عملیات اینتوبه‌گذاری نیز انجام شد، اما این کودک به رغم تلاش پزشکان، ساعت ۲۳ همان روز جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/78032

منبع: فارس

کلیدواژه: علوم پزشکی اورژانش دامشهر قم حمله سگ های ولگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • نشت گاز در شهرک «نقش جهان» پیشوا/مرد ۳۰ساله جان باخت
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم