Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی ایران در پنجره سوم رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۳ عصر امروز جمعه ۱۰ تیر ماه در نخستین دیدار خود برابر قزاقستان به میدان رفت و با نتیجه ۶۸ بر ۶۰ این دیدار را واگذار کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، تیم ملی ایران در پنجره سوم رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ عصر امروز جمعه ۱۰ تیر ماه در نخستین دیدار خود برابر قزاقستان با ترکیب حامد حدادی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی، بهنام یخچالی و سجاد پذیرفته زیر نظر سعید ارمغانی به میدان رفت و نتیجه را واگذار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۲۳ بر ۲۲ به سود تیم ملی ایران و کوارتر دوم با نتیجه ۱۹ بر ۱۲ به سود تیم قزاقستان به پایان رسید. کوارتر سوم این دیدار با نتیجه ۱۴ بر ۱۱ به نفع ایران و کوارتر چهارم با نتیجه ۱۶ بر ۱۱ به سود قزاقستان به پایان رسید و در نهایت تیم ملی ایران در این دیدار با نتیجه ۶۸ بر ۶۰ مغلوب شد.   شایان ذکر است، تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدار خود از رقابت‌های پنجره سوم جام جهانی ۲۰۲۳ روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.  

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی ایران پنجره سوم جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ علی خورشیدی در وزن منهای ۸۰- کیلوگرم این پیکار‌ها موفق به کسب نشان طلا شد.

علی‌خورشیدی در دیدار نخست خود مقابل نماینده مراکش به برتری دست یافت و در دیدار پایانی ووشوکاری از نپال را از پیش رو برداشت و به نشان طلای وزن منهای ۸۰ کیلوگرم دست یافت.

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ با حضور بیش از ۳۰۰ شرکت کننده از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌ین چین برگزار شد.

دیگر خبرها

  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • ووشوکار اسدآبادی، بر سکوی قهرمانی انتخابی جام جهانی
  • نتایج کمانداران ایران در دور حذفی کاپ جهانی شانگهای
  • میکس ریکرو ایران به نیمه نهایی کاپ جهانی نرسید
  • شکست شهرداری گرگان در نخستین دیدار فینال سوپر لیگ غرب آسیا
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان در اولین دیدار شکست خورد
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا| شکست سنگین شهرداری گرگان در بیروت
  • رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ / سهیل موسوی به مدال طلا دست یافت
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن ریگی و سیفی
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ نشان طلا بر گردن محمدرضا ریگی