Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: هدف ما اجرای طرح‌های حمایتی برای چایکاران از جمله فراهم کردن شرایط دریافت تسهیلات بلاعوض، تسهیلات با بهره کم و خرید تضمینی چای است.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ محمد جواد عسکری با بیان اینکه در شرایط فعلی یک سوم چای مورد نیاز کشور را گیلان تأمین می‌کند ، اضافه کرد: قطعاً ظرفیت بالاتری برای افزایش تولید برگ سبز چای با کیفیت در این استان وجود دارد که نمایندگان خانه ملت تلاش می‌کنند این امر تحقق یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون کشاورزی خانه ملت گفت: تاکید این کمیسیون به دولت به ویژه وزارت جهاد کشاورزی این است که احیاء، اصلاح و بازسازی باغ‌های چای را با یک برنامه ریزی مشخص و زمان بندی شده به صورت جدی دنبال کند تا شاهد تولید بیشتر و با کیفیت‌تر برگ سبز چای باشیم.

 

عکاس: سیداحمدرضا کیایی

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چای رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس کارخانجات چایسازی باغات لاهیجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است

اقبال شاکری عضو کمیسیون عمران مجلس در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت های مردمی همزمان با عرضه زمین بیشتر استفاده کند گفت: دولت می تواند به جای آنکه به دنبال ساخت خانه برای مردم باشد، زمین به آنان واگذار کند تا افراد و متقاضیان خود اقدام به ساخت خانه کنند.

وی افزود: این اقدام خود می تواند منجر به تسریع در ساخت مسکن  شود.

شاکری اظهار کرد:  با توسعه افقی شهر‌ها و ساخت خانه تک طبقه، امکان مشارکت مردم در رشد اقتصادی کشور فراهم خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه  مسکن تک طبقه بسیار مهم و کلیدی است و ما آن را در برنامه هفتم ترویج کردیم  گفت: در مجلس مصوبه‌ای در این زمینه به تصویب رسیده است که بتوانیم مسکن ویلایی و معیشت محور به متقاضیان اختصاص دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • لزوم استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • استفاده ازضایعات بخش کشاورزی در کارخانجات تبدیل خوراک دام
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید
  • برداشت گل محمدی از باغات بابل
  • رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس: تنها ۲۰ حکم قانون هوای پاک اجرا شده است
  • عرضه زمین راهگشا برای استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساخت مسکن است