Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان صبح امروز از مجتمع بندری شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

در جریان این بازدید، جلسه‌ای با حضور رئیس کل دادگستری استان هرمزگان، دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس و مسئولین اداره بنادر و کشتیرانی و گمرکات استان برگزار شد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در این جلسه، دستورات لازم را به منظور تعیین تکلیف کالا‌های موجود در انبارها و گمرکات صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مجتبی قهرمانی همچنین بر لزوم جلوگیری از معطلی کشتی‌های حامل کالاهای ثبت سفارش شده در لنگرگاه‌ها و ترخیص سریع محموله‌های آنها تأکید کرد. 

 

در ادامه، مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان نیز گزارشی از آخرین وضعیت فعالیت‌های عملیاتی بنادر استان و بندر شهید رجایی بندرعباس ارائه نمودند.

 بر اساس آمار، گمرک شهید رجایی بندرعباس، بزرگترین گمرک ایران است که به تنهایی بیش از ۵۵ درصد صادرات و واردات و ۷۰ درصد ترانزیت کشور را برعهده دارد و همچنین سالانه حدود ۱۰۰ میلیون تن کالا در بندر این گمرک تخلیه و بارگیری می‌شود که این رقم معادل تخلیه و بارگیری ۹۰ درصد کالا‌های کانتینری کشور است.

انتهای پیام / ۳۷۲۸

منبع: فارس

کلیدواژه: بندر شهید رجایی هرمزگان بندرعباس کاهش معطلی بنادر هرمزگان شهید رجایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان

حمیدرضا محمدحسینی تختی مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۶۰۴ TEU کانتینر یخچالی در این بنادر تخلیه و بارگیری شد که ۶۸ درصد بیشتر از مدت مشابه پارسال است.

وی افزود: این کانتینر‌ها عمدتا شامل میوه و تره بار، حبوبات و کالا‌های با شرایط نگه‌داری ویژه به کشور‌های حوزه خلیج فارس ارسال شد.

 مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان میزان صادرات کالای غیرنفتی را نیز با ۳۲ درصد افزایش ۶ هزار و ۲۹ تن اعلام کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • دستورات محسنی‌اژه‌ای برای صدور رأی در پرونده‌های خاص
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • ۷ دادگاه علنی برخط در مجتمع قضایی شهید بهشتی تهران برگزار می‌شود
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • منتظری: کاهش زمان رسیدگی‌های قضایی مورد توجه قرار بگیرد
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود