Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدیه اصحابی، کارشناس هواشناسی گلستان گفت: از عصر فردا فعالیت سامانه ناپایدار در استان محسوس‌تر می‌شود و تا اواسط هفته شاهد کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دمای هوا، بارش پراکنده باران و ابرناکی آسمان خواهیم بود.

 

مهدیه اصحابی افزود: وزش باد شدید نیز از پیامد‌های فعالیت سامانه ناپایدار است.

 

او گفت: اوج فعالیت این سامانه برای روز یکشنبه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هوای شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان

کارشناس هواشناسی استان گفت: در شبانه روز گذشته بیرجند با بارش ۱۹ میلیمتری بیشترین بارش استان را تا این لحظه و براساس آخرین آمار دریافتی ثبت کرده است.

خانم زارعی افزود:دراین مدت خوسف ۵ میلیمتر، طبس ۴، بشرویه ۳، سربیشه ۲ ریال دهسلم نهبندان و خضری دشت بیاض یک، دیهوک ۶، معدن پرورده ۲، سرند طبس ۱۲، پیروک ۳، خرو ۱۱، پیکوه ۶، رباط خان طبس ۱۰، اسفندیار ۶، عباس آباد میم ۳، فتح آباد خضری ۵، روستای درمیان ۱۰، کلاته گاویج ۵، درخش ۶ و گزیک ۱ میلیمتر، حاجی آباد زیرکون ۵، آبیز ۱۱، معصوم آباد ۵ و مغیلان ۲، ارسک ۳، رقه ۲، مود ۹، اسفزار ۱۶، حجت آباد ۱۲، مختاران ۱۰، میغان ۲ و اسدیه درمیان کمتر از یک میلیمتر باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه سامانه بارشی امروز به صورت خفیف‌تر و تا فردا در استان فعالیت دارد گفت: براساس خروجی مدل‌های پیش یابی هواشناسی با ادامه فعالیت توده هاوای ناپایدار جوی تا فردا، گاهی وزش تند باد، رگبار و رعد و برق در مناطق مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و در ارتفاعات تشکیل مه قابل پیش بینی است.

کارشناس هواشناسی افزود: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌ها و عدم نفوذپذیری خاک، وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نخواهد بود. 

وی گفت: شدت فعالیت امروز در نهبندان، خوسف، جنوب بیرجند، سربیشه و پاره‌ای از نقاط طبس، سرایان، قاین، فردوس و حاجی آباد و دیهوک پیش بینی می‌شود و هشدار سطح نارنجی که روز گذشته صادر شده همچنان تا فردا به قوت خود باقیست.

در شبانه روز گذشته سربیشه با حداقل دمای ۶ درجه سلسیوس خنک‌ترین و بندان با حداکثر دمای ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان بودند.

تغییرات دمای مرکز استان هم دراین مدت بین ۱۹ و ۷ درجه سلسیوس ثبت شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • بیرجند رکورددار بارش های روز گذشته در استان
  • گذر امواج ناپایدار با تندباد و بارش پراکنده از اصفهان/تداوم روند افزایشی دمای هوا در استان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا/ثبت بارش ۱۱۹ میلی متری در شیرآباد
  • خروج تدریجی سامانه بارشی از گلستان تا فردا
  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • بارش برف در ارتفاعات گلستان/ زنجیره چرخ الزامی است
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان