Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@16:32:07 GMT

تخریب ۱۰۰ درصدی صدها منزل در بخش مهران بندرلنگه

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۹۰۹۷

تخریب ۱۰۰ درصدی صدها منزل در بخش مهران بندرلنگه

به گزارش خبرنگار مهر، فواد مرادزاده فرماندار بندرلنگه بامداد شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها عنوان کرد: عمده خسارات زلزله مربوط به منطقه سایه خوش بود اما زلزله‌های دوم و سوم ۶.۱ و ۶.۳ ریشتری سبب گسترده شدن دامنه خسارات در منطقه شده است.

وی افزود: تخریب ۱۰۰ درصدی بسیاری از منازل مسکونی مردم را شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشته تاکنون داشته‌ایم اما شمار زخمی‌ها رو به افزایش است.

مراد زاده عنوان کرد: امکانات اسکان اضطراری مردم از سوی هلال احمر در راه است و تیم‌های ارزیاب و امدادی در تمامی منطقه در حال بررسی وضعیت و خسارات هستند.

کد خبر 5528165

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری بندرلنگه زلزله هرمزگان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه مشهد کنکور خراسان رضوی ویروس کرونا کنکور سراسری اردبیل ایلام آمار کرونا سنندج همدان بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی

رئیس جمهور با حضور در منزل شهید علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، با خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران، در منزل شهید مدافع حرم علی آقابابایی از شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونسیتی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق حضور یافت و با خانواده این شهید دیدار و گفتگویی صمیمانه داشت.

رئیسی با بیان اینکه این شهدای عزیز در حال انجام مأموریت بزرگ حفظ امنیت کشور و منطقه به دست شقی‌ترین افراد به شهادت رسیده‌اند، افزود: خون مطهر این شهدا موجب عزت و سربلندی جبهه مقاومت و ذلت و زبونی این رژیم جنایتکار در منطقه شد.

رئیس جمهور به پاسخ مقتدرانه نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی به این جنایت رژیم صهیونیستی اشاره و تصریح کرد: قطعاً آثار و برکات خون این شهدای عزیز در نهایت منجر به نابودی کامل این رژیم خبیث و جنایتکار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خسارات سیل دبی/ چالش جدید ابرپروژه لاین عربستان
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • حضور رئیس‌جمهور در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی
  • کشف ۱۰ میلیارد ریال سوخت قاچاق در بندرلنگه
  • ساخت ۵۰ مدارس تخریب شده در زلزله‌های خوی
  • پزشکیان به اسرائیل: شما که هر روز صدها و هزاران نفر را می‌کشید پس چرا ککتان نمی‌گزد؟ اگر مرد هستید با آنها که مبارزه می‌کنند، بجنگید
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد