Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-27@17:46:16 GMT

ترس و نگرانی شهروندان اماراتی از زلزله هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۹۱۱۵

ترس و نگرانی شهروندان اماراتی از زلزله هرمزگان

وقوع زمین لرزه نسبتا شدید در مناطق جنوبی ایران و در خلیج فارس با ترس و نگرانی شدید اهالی و ساکنان شهرهای امارات متحده عربی روبرو شده است.

به گزارش مهر به نقل از خلیج تایمز، وقوع زلزله در بخش‌هایی از خلیج فارس و جنوب ایران در بخش‌هایی از شیخ نشینان جنوبی خلیج فارس نیز احساس و با ترس و نگرانی ساکنان شهرهای دوبی و ابوظبی در امارات متحده عربی روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین ارتباط گفته شده که ساکنان مناطق مختلف امارات بامداد شنبه در پی زمین لرزه‌ای به بزرگی ۶.۳ ریشتر در ایران لرزه‌هایی قوی را احساس کردند و بسیاری از آن‌ها از خانه‌ها و هتل‌ها بیرون آمدند.

در رسانه‌های اجتماعی هم بسیاری از ساکنان امارات لرزهای قوی زلزله در جنوب ایران را احساس کرده و ترس و نگرانی خود را توصیف کرده اند.

در توئیتر بسیاری از شهروندان اماراتی با به اشتراک گذاشتن ویدئوهایی از لحظه‌های زمین لرزه، جابه جایی وسایل روشنایی در سقف و برخی قفسه‌ها را نشان داده اند.

همچنین در شهرهایی از امارات، ساکنان بومی و همچنین گردشگران از محل اقامت خود خارج شده و مدتی را در فضای باز و در خیابان‌ها گذراندند. با این حال در امارات متحده عربی گزارشی از خسارت و یا آسیب دیدگی کلی و جزئی منتشر نشده است.

در بامداد روز شنبه، ر ییس سازمان مدیریت بحران ایران از وقوع زلزله ۶.۱ ریشتری در بندرخمیر استان هرمزگان خبر داد. همچنین بنابر اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر در ساعت ۲:۰۲ بامداد شنبه حوالی بندرخمیر در مرز خلیج فارس و هرمزگان را لرزاند. گفته شده این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داده است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: زلزله امارات هرمزگان ترس و نگرانی زمین لرزه خلیج فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد

ایسنا/هرمزگان با حکم مدیریت درمان تأمین اجتماعی هرمزگان، سرور کریمی‌پور به عنوان سرپرست بیمارستان خلیج‌فارس معرفی شد.

در پی صدور حکمی از سوی دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین اجتماعی هرمزگان- و انتصاب دکتر سرور کریمی‌پور به سمت سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس، مراسم تکریم دکتر فرشته بستان رئیس سابق و معارفه سرپرست جدید بیمارستان تامین اجتماعی بندرعباس؛ با حضور دکتر غلامعباس مؤمنی -مدیر درمان تامین‌اجتماعی هرمزگان-، علی علیزاده -مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان-، اسماعیل حاجی‌زاده -دبیر اجرایی خانه کارگر استان هرمزگان-، ارسلان حیدری -رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی هرمزگان-، دکتر فرشته بستان -رئیس سابق بیمارستان خلیج‌فارس- و جمعی از مسئولان برگزار شد.

در مراسم تکریم و معارفه سرپرست بیمارستان خلیج فارس بندرعباس؛ مدیر درمان تامین‌اجتماعی استان هرمزگان در این مراسم گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی سازمانی است که در زمینه بیمه‌ای و درمانی فعالیت دارد و تلاش می‌کند عدالت اجتماعی و توانمندسازی را در جامعه اجرایی کند.

دکتر غلامعباس مومنی افزود: سازمان تأمین‌اجتماعی خدمات درمانی خود را علاوه بر جامعه هدف، به سایر اقشار جامعه نیز ارائه می‌کند و این امر نیازمند داشتن امکانات مختلف و زیرساخت مناسب است.

مومنی بیان کرد: ارائه خدمات درمانی مناسب نیازمند داشتن امکانات لازم است که یکی از مهمترین امکانات برای تحقق این امر داشتن نیروی انسانی متعهد و با تجربه است.

وی در خاتمه افزود: اهمیت نیروی انسانی برای هر سازمان بسیار زیاد است و پویایی و توانمندی یک سازمان به نیروی انسانی آن بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست بیمارستان خلیج فارس منصوب شد
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • اعلام برنامه های روز ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • زلزله شدید ۶.۹ ریشتری این کشور را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • نقش خلیج فارس در راهبرد امنیت ملی کشور بی‌بدیل است