Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد خسارت‌های احتمالی در بندرخمیر بیان داشت: برابر اعلام مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر در ساعت ۲:۰۲ بامداد امروز حوالی بندرخمیر در مرز خلیج فارس و هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داده است.

وی با بیان اینکه کانون این زلزله در ۳۴ کیلومتری بندر خمیر بوده است، گفت: همچنین کانون زلزله ۴۱ کیلومتر تا شهرستان کنگ و۴۸ کیلومتر تا بندر لنگه فاصله دارد و در نقاط مختلفی از احساس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این محل ۱۰۷ کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد.

حسن زاده ادامه داد: در پی وقوع این زلزله تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده باش درآمده و تیم‌های ارزیاب از سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و … نیز به مناطق متأثر از حادثه اعزام شده‌اند و گزارش بررسی‌های آنان به زودی اعلام خواهد شد.

وی گفت: دقایقی پس از این زلزله سه تیم ارزیاب از سوی جمعیت هلال احمر استان هرمزگان به مناطق متأثر از زلزله اعزام شدند و بررسی‌های آنان در حال انجام است. تا کنون انسداد جاده بین بندرخمیر و بندرلنگه رخ داده است. همچنین برق برخی از مناطق در شهرستان‌های بندرخمیر و بندرلنگه قطع شده است.

حسن زاده خاطرنشان کرد: در روستاهای هم مرز با بندرخمیر در روستای سایه خوش شهرستان بندرلنگه سه کشته و هشت نفر زخمی گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان با اشاره به اطلاعات جمعیتی در شعاع ١٥ کیلومتری کانون وقوع زلزله نیز گفت: در این محدوده ۲۰۵۱ خانوار و در مجموع ٧٨٦٦نفر ساکن هستند. همچنین تعداد آبادی‌های واقع در محدوده ۱۵ کیلومتری از کانون زلزله نیز در حدود ٩ روستاست که ارزیابی از آنها در حال انجام است.

کد خبر 5528159

منبع: مهر

کلیدواژه: مهرداد حسن زاده مدیریت بحران زلزله هرمزگان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه مشهد کنکور خراسان رضوی ویروس کرونا کنکور سراسری اردبیل ایلام آمار کرونا سنندج زلزله هرمزگان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه، یک نفر جان باخت و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط‌عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک نفر از سرنشینان جان باخت و دو نفر دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش‌بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که بیشتر این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و تاکنون موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند
  • نخیلات اشکنان لامرد در آتش سوخت