Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی شهر تهران اعلام کرد که هنوز ستاد کرونا در مورد افزایش تعداد مسافران تاکسی ابلاغیه‌ای به شهرداری نداشته است.

وحید سرلک در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، در مورد سرانجام اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در تاکسی‌های پایتخت، افزود: با وجود فروکش کردن تلفات و میزان ابتلایان به کرونا در کشور اما همچنان ستاد کرونا در مورد افزایش تعداد مسافران تاکسی‌ها تصمیمی نگرفته و ابلاغیه‌ای به شهرداری تهران نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با افزایش مبتلایان به کرونا و در راستای فاصله‌گذاری اجتماعی تعداد مسافران تاکسی‌ها از چهار نفر به سه نفر کاهش یافت و این اتفاق در تاکسی‌های ون هم رخ داد و تعداد مسافران آن‌ها نیز کاهش یافت، گفت: البته براساس تصمیم جدید به ناظران خطوط اعلام کردیم که در ساعات پیک مسافران که معمولا صبح و عصر است و شاهد ازدحام مسافران در پایانه‌ و خطوط هستیم، در صورت رضایت مسافران، تاکسی‌ها می‌توانند چهار مسافر سوار کنند؛ اما به شرط رضایت تمامی مسافران باید این اتفاق رخ دهد.

سرلک افزود: این تصمیم در راستای افزایش سرعت‌دهی خدمات به مردم است تا در ساعات پیک منتظر تاکسی نمانند و سریع‌تر به محل کار یا خانه‌هایشان برسند.

وی با بیان اینکه این اتفاق تنها در ساعات پیک و با جلب رضایت مسافران تاکسی باید رخ دهد، افزود: البته رانندگان هنگامی که چهار مسافر سوار می‌کنند نباید کرایه سه نفر را بگیرند و باید براساس برچسب‌های نصب شده در تاکسی‌ها کرایه چهار نفر را دریافت کنند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی ، کرونا در ایران ، تاکسیرانی تهران

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: طرح فاصله گذاری اجتماعی کرونا در ایران تاکسیرانی تهران مسافران تاکسی تعداد مسافران تاکسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار

مدیر پایانه مرزی بیله سوار از افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، لطف اله بابایی، در بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با بیان اینکه در یک ماه گذشته ۸ هزار و۷۷۱ نفر مسافر از مرز بیله سوار تردد کرده است، اظهار کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۴ هزار و۶۲۷ نفر مسافر تردد کرده بودند افزایش ۹۰ درصدی را شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۱۶۳ نفر ایرانی و ۸ هزار و۶۰۸ نفر نیز مسافران خارجی است افزود: مسافران ایرانی به‌صورت پیاده و مسافران خارجی با اتوبوس تردد داشته‌اند.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته مسافران ورودی ایرانی را ۱۶۳ نفر برشمرد و اظهار داشت: در مدت یاد شده ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده است.

بابایی از افزایش ۱۰۳ درصدی ورود مسافران خارجی به مرز بیله سوار در یک ماه گذشته خبر داد و گفت: در مدت مشابه سال قبل بیش از ۲ هزار نفر مسافر خارجی وارد مرز بیله سوار شده بود که در یک ماه گذشته این رقم ۴ هزار و۱۰۷ نفر مسافر است.

وی همچنین در یک ماه گذشته افزایش ۹۵ درصدی خروجی مسافران خارجی از مرز بیله سوار را یادآور شد و اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۴ هزار و ۵۰۱ نفر مسافر خارجی از مرز بیله سوار خارج شده‌اند که در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۳۰۹ نفر مسافر بود.

مدیر پایانه مرزی بیله سوار در یک ماه گذشته به تردد ۱۲ هزار و۲۳۴ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از مرز بیله سوار اشاره کرد و ادامه داد: از این تعداد ۶ هزار و۴۷۵ دستگاه وارد و ۵ هزار و۷۵۹ دستگاه نیز از مرز بیله سوار خارج شده است.

بابایی با بیان اینکه در مدت یاد شده حدود ۱۲ هزار دستگاه کامیون و ۲۴۶ دستگاه اتوبوس از مرز بیله سوار تردد کرده‌اند گفت: در تردد اتوبوس نسبت به مدت مشابه سال قبل که ۱۲۳ دستگاه بود افزایش ۵۲ درصدی را شاهد هستیم.

کد خبر 749816

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • اجرای طرح سرکشی از تاکسی‌های شهرکرد
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها