Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، روزبه زابلی پور، معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت: جلسه هماهنگی در جهت هر چه بهتر برگزار شدن دیدارهای فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس برای صعود به لیگ های دسته دوم و دسته اول باشگاه های کشور در محل دفتر ریاست هیات فوتبال هرمزگان برگزار شد.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان بیان داشت: در این جلسه قاسم رنجبریان رئیس هیات فوتبال و، محمد محمد حسینی مدیر مجموعه ورزشگاه خلیج فارس ، مسولان شهردار منطقه یک، مدیران سازمان های فرهنگی اجتماعی ورزشی و پسماند، معاون سازمان سیما منظر و فضای سبز حضور داشتند که در مورد هماهنگی لازم جهت نظافت ورزشگاه خلیج فارس، سکوهای تماشاگران و چگونگی حضور هوادران بحث و تبادل نظر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زابلی پور گفت: امیدواریم روزهای یکشنبه و دوشنبه دوازدهم و سیزدهم تیرماه روزهای تاریخی برای فوتبال و ورزش هرمزگان رقم بخورد و شاهد صعود تیم های فولاد هرمزگان و شهرداری بندرعباس به لیگ های دسته دوم و دسته اول فوتبال باشگاه های کشور باشیم.

کد خبر 1646924

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان هرمزگان خبر ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان

دریافت 24 MB کد خبر 6087978

دیگر خبرها

  • حسینی: نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم در مجموع انقلابی هستند + فیلم
  • حسینی: گرایش سیاسی اکثر نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم مشخص است / امیدواریم در مجلس دوازدهم تعامل سازنده بین نمایندگان و دولت بیشتر باشد + فیلم
  • صعود شاگردان شجاعی با شکست تیم دسته اولی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • سانحه رانندگی برای معاون اداره کل ورزش هرمزگان
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند
  • برترین‌های ورزش ایران در سال ۱۴۰۲ معرفی شدند
  • گل اول تیم فوتبال بعثت کرمانشاه به فولاد هرمزگان
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری