Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشمن تمام سرمایه و توان خود را در این متمرکز کرده‌ است که نسل‌های آینده ایران به جنگ با آرمان‌های پدران خود برخیزند و عصیانگرانه به انقلاب و ارزش‌های آن پشت پا زنند. اما اینک که کودکان ما چنین با احساس و شور و شعور و با چشمانی اشکبار سرود سلام فرمانده را می‌خوانند، دشمنان خرمن امید خود را سوخته می‌بینند و در خشم‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«‌قُلْ مُوتُوا بِغَیظِکُم؛ بگو از این عصبانیت بمیرید.» (آل عمران ۱۱۹)


کسانی در داخل و خارج، ژست روانشناسانه به خود گرفتند و مضمون شعر این سرود را برای گروه سنی کودکان مناسب ندانستند. آنان در این مسیر قلم‌فرسایی‌ها کردند و چه مهملاتی که نبافتند. برخی دیگر نیز با واژه‌سازی‌های عجیب و غریب مانند «سوءاستفاده از حقوق کودک» یا «سرباز- کودک‌سازی»! به مقابله با این حرکت خجسته برخاستند. در پاسخ‌، ابتدا باید گفت این اعتراضات از جنس همان ایراداتی است که در مناسبت‌های دینی و مذهبی نسبت به دادن نذری‌، سفرهای زیارتی و ذبح گوسفند در عید قربان مطرح می‌کنند و فاقد هر گونه ارزش است.
از سویی پاسخ چنین ایراداتی پیش از این در تشییع پیکر سردار دل‌ها حاج قاسم عزیز داده شده است. هنوز از یاد نبرده‌ایم که چطور کودکان و نوجوانان ما در شهادت سردار می‌گریستند و دم از انتقام می‌زدند. مخالفان، در برابر ابراز احساسات کودکان ما در آن فراز تاریخی که حرکتی کاملا خودجوش و برآمده از اراده ملت بود چه پاسخی دارند؟ اما بسیار بجاست که رسانه‌های معاند به آمار کودک‌آزاری و سوءاستفاده جنسی از کودکان در غرب نگاهی بیندازند تا شرمسارتر شوند و دم فرو بندند.


این سرود مصداقی بالا از تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است. یعنی با گذشت چهل سال مشاهده می‌کنیم‌، ‌اندک‌اندک ظرفیت‌های نوینی از انقلاب اسلامی به منصه ظهور می‌رسد که پیش از آن هرگز فکرش را نکرده بودیم. این حقیقت کجا و توهم دشمن کودن کجا که پنداشته بود ملت چهلمین سالگرد انقلاب خود را جشن نخواهد گرفت. با این حساب می‌توان پیش‌بینی کرد هنوز استعدادهای عظیم دیگر انقلاب در راه است که مایه روشنی چشم مؤمنان و حق‌پرستان خواهد شد.
و سرانجام باید اذعان داشت این حرکت‌، یقینا با عنایت حضرت حجت بن الحسن ارواحنا فداه توأم بوده که اینچنین جهانی و فراگیر شده است. با این امید که چنین فعالیت‌هایی، گامی در راه آماده‌سازی جامعه برای ظهور حضرتش باشد.

23302

کد خبر 1646995

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: امام زمان حضرت مهدی عج سرود سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد

به گزارش همشهری آنلاین، این عمل از بزرگ‌ترین عمل های جراحی کودکان است که پیش از این هم در بیمارستان کودکان بندرعباس انجام شده و تمامی موارد موفقیت‌آمیز بوده است.

دختر بچه ۲/۵ ساله، ۲ هفته پیش متوجه برآمدگی در شکم شده بود که بررسی‌ها نشان داد، توموری حدود ۱۴ سانتی‌متری در کلیه چپ این کودک وجود دارد.

این تومور از نوع بدخیم بود که باید به طور کامل برداشته می‌شد. عمل جراحی بیمار به‌خوبی انجام شده و حال عمومی کودک مساعد است.

کد خبر 847618 منبع: ایسنا برچسب‌ها جراحی خبر مهم کلیه بندرعباس- استان هرمزگان پزشکی

دیگر خبرها

  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • تنها نماینده اوکراینی الاصل کنگره آمریکا با تخصیص کمک به اوکراین مخالف است
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود
  • جراحی تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی
  • تومور ۱۴ سانتی از کلیه کودک ۲ ساله بندرعباسی خارج شد
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!