Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@21:28:09 GMT

تجمع مطالبه حفظ عفاف وحجاب در اراک

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۷۹۶۷۱

تجمع مطالبه حفظ عفاف وحجاب در اراک

همزمان با سالروز ازدواج امیرالمومنین علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علی‌ها به عنوان الگو‌های خانواده اسلامی، تجمع صیانت از امنیت خانواده و مطالبه‌گری از دستگاه‌های متولی حفظ حیا و عفاف و حریم خانواده در پیاده‌راه امیرکبیر اراک برگزار شد.

سخنگوی این مراسم مطالبه حجاب را در تقابل با اقتصاد ندانست و گفت: ضمن اینکه  نباید فرهنگ در زیر سایه اقتصاد فراموش شود مطالبه بهبود اقتصادی هم دنبال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت کنندگان در این مراسم، این تجمع را مقدمه مطالبه اصلی عفاف و حجاب که با عنوان راهپیمایی عفاف و حجاب در تاریخ ۲۱ تیر ماه برگزارمی شود عنوان کرده و خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

در پایان این تجمع که با حضور چشمگیر خانواده‌ها و بانوان مطالبه گر حوزه خانواده و عفاف و حجاب برپا شد بیانیه‌ای ۷ بندی در حمایت از قوه قضاییه و نیروی انتظامی جهت برخورد با هنجارشکنان ابراز قرائت شد که با تکبیر حاضرین مورد تایید قرار گرفت.

از مهم‌ترین بند‌های این بیانیه می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

ضمن اعلام خطر به مسئولان و خانواده‌ها درباره برنامه دشمنان برای حیازدایی و از بین بردن حریم خانواده، خواستار برنامه‌های فوری و بلند مدت در این خصوص توسط ارگان‌های ذیربط هستیم.

از دستگاه‌های متولی تولید و توزیع پوشاک، اعم از اداره صمت، اقتصاد و دارایی، اصناف خواستاریم ضمن ارزان سازی پوشاک اسلامی بر روند توزیع پوشاک نامناسب، نظارت جدی داشته باشند.

همچنین از دستگاه‌های متولی ازدواج جوانان اعم از اداره ورزش و جوانان، راه و شهرسازی و سایر ارگان‌های متولی، خواستار تسهیل روند ازدواج آسان جوانان و مسکن آنان هستیم.

از سازمان تبلیغات، ارشاد، شهرداری، آموزش وپرورش و مراکز آموزش عالی نیز خواستاریم نسبت به آموزش، تبلیغات و فرهنگ سازی حیا، عفاف و حجاب در سطح شهر و مراکز عمومی اقدام نمایند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عفاف و حجاب عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود

حجت الاسلام مرتضی مطیعی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به برگزاری نشست های هماهنگی برنامه های دهه کرامت، تاکید کرد: برگزاری برنامه های شاد و مفرح همراه با نشاط اجتماعی در دستور کار مسئولان و دست اندرکاران مراسم دهه کرامت قرار گیرد.

وی به آثار تبیینی و تربیتی و معنوی برنامه های دهه کرامت بر روی نسل جوان و آتیه ساز ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: همایش ویژه دختران در ایام ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در دهه کرامت برگزار شود.

امام جمعه سمنان همچنین خواستار تبیین حجاب و عفاف و سیره حضرت معصومه (س) برای دختران شد و تاکید کرد: از فرصت برنامه های دهه کرامت برای ترویج فرهنگ حجاب و الگو سازی برای دختران استان بهره گیری شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه ابراز رضایت مردم از اجرای طرح نور در جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: دهه کرامت فرصت خوبی است تا مردم ما بتوانند حمایت خودشان را از اجرای طرح نور اعلام دارند.

وی دهه کرامت را زمان خوبی برای بزرگداشت فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه به خصوص بین نسل جوان دانست و تاکید کرد: تبیین اهمیت حجاب و عفاف محور برنامه های دهه کرامت به خصوص برای نسل آینده ساز استان سمنان باشد.

کد خبر 6092817

دیگر خبرها

  • حجاب مانعی برای پیشرفت نیست
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • ببینید| نه قوه قضاییه لایحه عفاف و حجاب را گردن می گیرد نه دولت رئیسی!
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • تشکر بانوان شهر زرند از پلیس برای اجرای طرح عفاف وحجاب
  • لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟
  • سردار رادان از نمایندگان مجلس برای حمایت از «طرح نور» تشکر کرد
  • قدردانی «سردار رادان» از نمایندگان مجلس برای حمایت از طرح نور
  • بیانیه نمایندگان مجلس در حمایت از فراجا برای اجرای طرح عفاف و حجاب
  • دشمنان برای رواج بی حیایی و بی عفتی در جامعه تلاش می کنند