Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم احدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تاکنون مراحل ثبت نام و اعزام ۱۰ کاروان به عتبات عالیات انجام شده است و تعدادی از کاروان ها اعزام شده اند و سه کاروان نیز برای عرفه اعزام خواهند شد.
وی یادآوری کرد: در حال حاضر در مراحل ثبت نام هستیم و تعدادی از کاروان ها نیز تا پایان تیر ماه اعزام خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: متقاضیان سفر به عتبات عالیات با مراجعه به سایت عتبات عالیات و یا دفاتر زیارتی در شهرستان ها و مرکز استان مراجعه و ثبت نام خود را تکمیل کنند.
احدی به سفر هوایی از استان به عتبات عالیات اشاره کرد و ادامه داد: علاقه مندان و متقاضیان سفر هوایی نیز می توانند از طریق روش های بیان شده از ایستگاه پروازی تهران ثبت نام خود را تکمیل کنند.
وی یادآوری کرد: ثبت نام و اعزام همه زائران زمینی فقط در چارچوب کاروان های سازمان های حج و زیارت انجام می شود و متقاضیان باید از طریق کاروان های مجاز و دارای مجوز حج و زیارت ثبت نام کرده و اعزام شوند.
رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: هر گونه اعزام انفرادی ممنوع بوده است و عبور از مرز برای این افراد مقدور نیست.
احدی اظهار داشت: نرخ سفر به عتبات عالیات برای هفت شب از پنج میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تا ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان با توجه به درجه هتل‌های محل استقرار زئران متغییر است.

برچسب‌ها زائران اربعین زنجان ابراهیم احدی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زائران اربعین زنجان زائران اربعین زنجان عتبات عالیات حج و زیارت کاروان ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ قدرت الله چتری مدیر حج و زیارت استان سمنان گفت: سهمیه ۲ کاروان به ظرفیت ۱۷۰ نفر به استان سمنان اختصاص داده شده است که یک کاروان ۸۵ نفره برای شرق استان (شاهرود) و کاروان دیگر برای غرب استان (سمنان) در نظر گرفته شد.
چتری با بیان اینکه کاروان دوم روز ۱۱ اردیبهشت ماه از سمنان عازم خواهد شد، اظهار داشت: براساس تصمیم‌گیری مسئولان سازمان حج و زیارت، مدیر و یک روحانی این کاروان‌ها را همراهی می‌کنند. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعزام زائران کرمانی به سرزمین وحی پس از ۹سال + تصاویر
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • اعزام نخستین کاروان حج عمره استان سمنان
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی