Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندارکرمان در ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: قرارگاه لشکر ثارالله کرمان در ابتدای جاده اهواز خرمشهر فعال شده و به زائران پیاده‌روی اربعین ارائه خدمت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی فداکار در نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی به ریاست دکتر احمد وحیدی وزیر کشور عنوان کرد: استان کرمان امسال با در اختیار گرفتن زمینی از سپاه، قرارگاه لشکر ثارالله را در ابتدای جاده «اهواز – خرمشهر» فعال کرده که بخشی از بار زائران پیاده‌روی اربعین در مرز شلمچه از دوش استان خوزستان کاسته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به زائران خارجی اربعین حسینی نیز که از مرزهای شرقی وارد کشور و استان کرمان می‌شوند، گفت: موکب ماهان واقع در نزدیکی پلیس‌راه «کرمان – ماهان» برای زوار خارجی آماده و تجهیز می‌شود.

استاندار کرمان افزود: در سال‌های اخیر جمع کثیری از زوار خارجی اربعین حسینی را داریم که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی می‌روند و لذا مسائل بهداشت، امنیتی و تغذیه‌ای آنها برنامه‌ریزی می‌شود.

به گزارش برنا؛ نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی از طریق ارتباط ویدئوکنفرانس با استان‌های سراسر کشور برگزار گردید.

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان در سفر به پایتخت، شخصا در نشست ستاد مرکزی اربعین حسینی شرکت و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان و دیگر اعضای ستاد استانی اربعین کرمان در این نشست مجازی حضور داشتند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ستاد اربعین حسینی استاندار کرمان استانداری کرمان ستاد اربعین استان کرمان احمد وحیدی وزیر کشور لشکر ثارالله ستاد مرکزی اربعین حسینی استاندار کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ۸۰ مجوز گردشگری در دولت سیزدهم در این استان اعطا شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در همایش شوراهای استان با اشاره به اینکه اعتقاد ما این است تقویت شوراها تقویت جمهوری اسلامی است، اظهار داشت: شوراها یکی از ارکان مهم مردمی جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه از نقش‌آفرینی شوراها در شکل‌گیری حماسه‌های مهم سال گذشته به خصوص انتخابات تشکر می‌کنم، گفت: تلاش‌ها و جلسات قبل از انتخابات به خصوص تبیین چهره به چهره که توسط شما عزیزان انجام شد قابل تقدیر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در دولت سیزدهم تمام پروژه های حیاتی استان فعال شدند، ادامه داد: 80 مجوز گردشگری در این دولت در سطح استان صادر شده است.

حیدری با بیان اینکه لازم است شوراها برای پای کار آمدن ظرفیت‌های مردمی تلاش کنند، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری مردم در گردشگری و کشاورزی و دامپروری، تحول ایجاد خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهم حوزه آب در استان فعال شدند و بعضا به بهره‌برداری رسیدند، بیان کرد: مهمترین پروژه‌ آبی استان یعنی پروژه آب شرب بن-بروجن در دولت سیزدهم به بهره‌برداری رسید، این پروژه آب شرب پایدار برای نیمی از جمعیت استان را تامین می‌کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری به دیگر پروژه‌های فعال حوزه آب اشاره کرد و گفت: سد باباحیدر، سد آقبلاغ، سد بیدکان، جهاد آبرسانی در مناطق استان از جمله خانمیرزا و لردگان از جمله پروژه‌هایی هستند که در دولت سیزدهم فعال شدند، درصد بالایی از تامین آب پایدار اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/7540

دیگر خبرها

  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • آغاز ثبت ‌نام سربازان برای دریافت مشوق‌های مهارت‌آموزی از امروز
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکزهوشمند
  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • ۴۰هکتاربه پارکینگ شلمچه افزوده شد/پیشرفت۸۰درصدی مخزن آب شرب چذابه
  • تعیین مرز چذابه برای تردد اتباع خارجی در ایام اربعین حسینی
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • تردد اتباع خارجی در مراسم اربعین از چذابه خواهد بود
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری