Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس گفت: در پی وقوع زمین لرزه در استان هرمزگان ۹ تیم تخصصی عملیاتی این جمعیت به هرمزگان اعزام شدند. - اخبار استانها -

حسین درویشی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه زلزله‌ای به بزرگی 6.1 ریشتر بامداد 11 تیرماه مناطقی از استان هرمزگان را لرزاند اظهار داشت: با اعلام مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر در خصوص این رویداد تمامی نیروهای امدادی و عملیاتی این جمعیت به حالت آماده باش کامل درآمده و 9 تیم تخصصی عملیاتی این جمعیت به استان هرمزگان اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: تیم تخصصی امداد هوایی به همراه بالگرد، دو تیم تخصصی سگ‌های زنده‌یاب، یک تیم واکنش سریع و پنج تیم عملیاتی جستجو و نجات در آوار و اسکان اضطراری از چهار شهرستان این جمعیت در سطح استان فارس به استان هرمزگان اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس همچنین اظهار کرد: اقلام امدادی مورد نیاز مردم این مناطق که شامل چادر، بسته غذایی و موکت است از انبارهای پشتیبانی امدادی هلال احمر استان فارس بارگیری و به مناطق زلزله‌زده ارسال شدند.

محمد رحمانیان مدیر روابط عمومی اورژانس 115 شهرستان جهرم نیز گفت: پیرو وقوع زلزله در استان هرمزگان اتوبوس آمبولانس جهرم با تجهیزات و داروی کامل به سمت محل وقوع حادثه اعزام شد.

آخرین اخبار زلزله هرمزگان: شمار جان‌باختگان به 5 نفر رسیدآخرین اخبار زلزله هرمزگان| افزایش جان باختگان به 4 و مصدومان به 15 نفرزلزله مجدد 6.3 ریشتری " بندرلنگه " در استان هرمزگان/استاندار عازم مناطق زلزله‌زده شد/تعطیلی ادارات هرمزگان

لازم به ذکر است مدیرعامل هلال احمر استان فارس نیز جهت راهبری، فرماندهی و سرعت‌بخشی در عملیات امدادرسانی این استان نیز در مناطق زلزله‌زده حضور دارد.

انتهای پیام/424/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هلال احمر استان فارس مناطق زلزله زده استان هرمزگان تیم تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۷۹۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر

به گزارش روابط عمومی سازمان امداد و نجات؛ صادق محمودی افزود: از تاریخ ۴ تا ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۰۵:۰۰صبح ۱۱ استان اصفهان، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان و یزد تحت تاثیر این سامانه بارشی قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: در این بین نیرو‌های این جمعیت طی ۶۲ مورد عملیات امداد و نجات به هزار و ۲۸۴ نفر متأثر از سیل امدادرسانی کردند، ۸۹ نفر را به مناطق امن انتقال، و از ۸۸ منزل مسکونی تخلیه آب صورت گرفت.

محمودی تصریح کرد: ۱۴۶ کیلوگرم نایلون، ۲۹ تخته پتو، ۲۶ تخته موکت و ۱۵ بسته غذایی توسط نیرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر در بین متأثرین توزیع گردید.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد:۱۰۵تیم عملیاتی متشکل ۴۰۳ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سیل به مزار امامزاده سیدعلی (ع) رسید / تخلیه آبگرفتگی صحن مزار
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی‌ نیروهای هلال احمر به ۱۱ استان متأثر از سیل و آب‌گرفتگی
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امدادرسانی به ۲۸ خانواده سیل‌زده گلستانی