Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان فوق تخصص درد گفت: دیسک گردن می‌تواند با از دست دادن تحرک، تأثیر عمده‌ای بر شغل، خانواده و کیفیت زندگی افراد داشته باشد.

سیامک مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با دیسکوپاتی گردن، اظهار کرد: دیسکوپاتی گردن یا به اصطلاح عامیانه دیسک گردن از مشکلات رایجی است که در اثر حرکت‌های مداوم گردن بروز پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بیماری دیسکوپاتی گردن فراتر از گردن درد است، افزود: بیماری دژنراتیو دیسک گردن می‌تواند باعث ایجاد دردهای تابشی و نیز بی‌حسی و ضعف در شانه‌ها، بازو و دست افراد شود.

فوق تخصص درد با بیان اینکه دیسک گردن می‌تواند با از دست دادن تحرک، تأثیر عمده‌ای بر شغل، خانواده و کیفیت زندگی افراد داشته باشد، خاطرنشان کرد: برای درمان دیسکوپاتی گردن از روش‌های مختلفی از جمله بهبود سبک زندگی، فیزیوتراپی، دارو درمانی، تزریق استروئید، اوزون تراپی و نهایتاْ عمل جراحی استفاده می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان دیسک گردن دیسک گردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز در هوای تهران نفس بکشید

شاخص کیفیت هوای تهران بنا بر اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا، اینک بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران شرایط قابل قبولی دارد. از ابتدای سال تا به امروز، تهران ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۸۴ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.
به گزارش مهر، همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۹۰ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۳ روز هوای قابل قبول داشته است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: هوای پایتخت ناسالم برای گروه‌های حساس هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول

دیگر خبرها

  • پایداری هوای قابل قبول در پایتخت
  • خواب کافی و تاثیر آن بر سلامت جسم و روان
  • امروز در هوای تهران نفس بکشید
  • امروز در تهران نفس بکشید
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • ریزگردها به ترکیه رسیدند
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • هوای مشهد در شرایط پاک قرار گرفت
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول
  • داروی اوزمپیک شخصیت افراد را تغییر می‌دهد؟