Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@15:58:19 GMT

تاکید مخبر بر رسیدگی فوری به زلزله‌زدگان هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۱ تیر ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۳۸۰۱۷۲

تاکید مخبر بر رسیدگی فوری به زلزله‌زدگان هرمزگان

معاون اول رئیس جمهور بر آماده باش کامل نیروهای امدادی استان هرمزگان تاکید کرد و به استاندار دستور داد تمام امکانات و ظرفیت‌های استان را برای کمک به زلزله زدگان به‌کار گیرد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور صبح امروز(شنبه) در نخستین ساعات پس از وقوع زلزله در حوالی بندر خمیر استان هرمزگان، در تماس تلفنی با استاندار هرمزگان، در جریان آخرین وضعیت پس از وقوع زلزله و اعزام تیم‌های ارزیاب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اول رییس جمهور همچنین با تاکید بر رسیدگی فوری به زلزله زدگان، از استاندار هرمزگان خواست حداکثر توان و سرعت خود را برای آواربرداری و امدادرسانی به مردم زلزله زده بکار گیرند.

استاندار هرمزگان نیز در این تماس تلفنی گزارشی از آخرین وضعیت در مناطق تحت تاثیر زلزله ارائه کرد و از اعزام تیم های ارزیاب و آماده باش کامل نیروهای امدادی استان برای کمک به زلزله زدگان خبر داد.

گفتنی است بامداد امروز زلزله نسبتا شدیدی مرز خلیج فارس و هرمزگان حوالی بندر خمیر استان هرمزگان ( ۱۰۷ کیلومتری بندرعباس) را لرزاند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت محمد مخبر زلزله زلزله هرمزگان هلال احمر خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۳۸۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم

ولیعهد عربستان بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

به گزارش تسنیم، محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی تاکید کرد که این کشور تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با همه طرف‌ها جهت توقف اقدامات تشدید آمیز و جلوگیری از گسترش آن به کار می‌گیرد. ولیعهد سعودی همچنین بر مخالفت قاطع این کشور با کوچ اجباری ملت فلسطین تاکید کرد.

بر اساس گزارش خبرگزاری رسمی عربستان، ولیعهد سعودی همچنین تاکید کرد که این کشور در کنار مردم فلسطین برای آنچه دستیابی به حقوق آن‌ها برای داشتن یک زندگی شایسته و دستیابی به صلح عادلانه خواند، ایستاده است.

فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان همچنین بر برقراری آتش فوری در غزه تاکید کرد و گفت: به مسیری که منجر به تشکیل کشور فلسطینی شود، نیاز داریم.

وی تاکید کرد: نیازمند آتش بس فوری و دائمی در نوار غزه هستیم.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور برتکمیل پروژه نیمه کاره مونوریل و فرودگاه قم تاکیددارد
  • تاکید رئیس جمهور بر فعال شدن پروژه منوریل قم
  • استاندار مازندران: به زیرساخت‌های مساجد بین‌راهی رسیدگی شود
  • اعطای تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان سیستان و بلوچستان ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود
  • ادعای بایدن: حماس تنها مانع آتش بس فوری در غزه است
  • ولیعهد عربستان: با کوچ اجباری فلسطینیان مخالفیم
  • مخالفت ولیعهد عربستان با کوچ اجباری فلسطینیان
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سریع‌تر اجرایی شود
  • مخبر: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع تر اجرایی شود
  • معاون اول رئیس جمهور: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرچه سریع‌تر اجرایی شود